תם עידן בברצלונה: מסי יעזוב את הקבוצה

תדהמה בכדורגל העולמי ובעולם כולו. כוכב הכדורגל ליונל מסי מסיים את דרכו בקבוצת הפאר ברצלונה אחרי שהמשא ומתן לחוזה חדש התפוצץ. הקבוצה: "מצטערים שהרצונות של השחקן ושל המועדון לא יתממשו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/21 21:30 כז באב התשפא

תם עידן בברצלונה: מסי יעזוב את הקבוצה
מסי, צילום: shutterstock

הלם בכדורגל העולמי. אחרי שמוקדם יותר היום דווח כי אין הסכמות במשא ומתן בין מסי לקבוצתו מאז ומתמיד, ברצלונה, הערב (ה') הגיע הדיווח הרשמי של הקבוצה שהודיע כי בשל מאבק כספי הנע שהגיע לקבוצה בגיל 13 לא ימשיך בקבוצה.

מסי כיום הוא שחקן חופשי והיה אמור לחתום על חוזה חדש, אלה שהמשא ומתן הסתבך ולבסוף הודיעו בקבוצה כי מסי וברצלונה כבר לא. בהודעת הקבוצה נכתב כי: "למרות שהיה הסכם בין ברצלונה לליאו מסי והייתה כוונה לחתום על החוזה החדש היום, זה לא יהיה אפשרי בשל המכשולים הכלכליים והמבניים (התקנות של הליגה הספרדית). בשל המצב הזה, ליונל מסי לא יישאר בברצלונה. שני הצדדים מצטערים שבסופו של דבר הרצונות של השחקן ושל המועדון לא יתממשו. בארסה רוצה להודות לשחקן על התרומה שלו למועדון ומאחלת לו כל טוב בחייו האישיים והמקצועיים".

ליאונל מסי בברצלונה כבר מגיל 13 והיהלום שבר כל שיא אפשרי בקבוצה, במהלך השנים רשם השחקן כ-778 הופעות, 672 שערים, 305 בישולים, 6 זכיות בבלון ד'אור. העזיבה הייתה באוויר בשנים האחרונות בין היתר משום שמסי לא הסתדר עם ההנהלה החדשה של הקבוצה. אמנם מסי קרוב לפרישה אבל ענקיות הכדורגל מסביב לעולם לוטשות עיניים ובקרוב עשויות להציע חוזי עתק.