יורו 2020 קפטן נבחרת איטליה עקץ את רונאלדו | צפו:

אחרי הזכייה המרגשת בגביע היורו היוקרתי, קפטן נבחרת איטליה לאונרדו בונוצ'י לא התאפק ועקץ את רונאלדו שנשאר גם הפעם הרחק מאחור. הכוכב יתקן את הנזק?

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/21 17:46 ג באב התשפא

קפטן נבחרת איטליה עקץ את רונאלדו | צפו:
שחקני איטליה חוגגים , צילום: shutterstock

אתמול (א') זכה לאונרדו בונוצ'י בתואר היוקרתיי וריגש מדינה שלמה עם טורניר יורו מושלם בו ניצחה נבחרת איטליה לאורך כל הדרך. הקפטן לא הסתפק בלחגוג את ההישג המדהים ועקץ את אחד משחקני הכדורגל הטובים בעולם שאת רוב הטורניר ראה מהבית לאחר הכישלון של נבחרתו.

בונוצ'י הגיע למסיבת עיתונאים כשלצווארו המדליה על הזכייה בטורניר. הקפטן הגיע שתוי מעט ועם בקבוק בירה ביד כשלצידו בקבוק נוסף אותו הוא הביא במיוחד בכדי לעקוץ את רונאלדו., הקפטן נכנס למסיבת העיתונאים, פתח את בקבוק הקולה שהביא ושתה לקול צחוקם של המשתתפים.

העקיצה מגיעה על רקע פרשיית רונאלדו בתחילת הטורניר כאשר השתתף הכוכב במסיבת עיתונאים במסגרת משחקי יורו 2020, במהלכה תועד מזיז בחוסר נוחות שני בקבוקי קוקה קולה מהשולחן ומקרב אליו בקבוק אחר, ואומר בכעס בלתי מוסתר, "מים!". מאוחר יותר, מניית החברה נפלה בכ-1.67% והובילה לירידה בשווי החברה של כ-4 מיליארד דולר. כך דווח בעיתון הגרדיאן הבריטי.

כזכור, גמר יורו 2020 הגיע לסיומו אתמול אחרי משחק ארוך ומתיש אנגליה ואיטליה לא הצליחו להגיע להכרעה ונאלצו להגיע לפנדלים. עבור הקבוצה האנגלית זהו  גמר יורו שני בלבד בתולדותיה, והיא קיוותה כי ההזמנות הנוכחית תוכרע בניצחון ראשון אי פעם. ואחרי שלב הפנדלים הוכרע המשחק עם ניצחון לאיטלקים שהיו טובים יותר, ומגיע לגביע שני בתולדותיה.