ערב דרמטי: מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה

אחרי משחק מותח במיוחד בדרבי התל אביב על גביע המדינה, מכבי הצליחה לצמצם את הפער שנצבר בתחילת המשחק ואף השלימו מהפך. המשחק נגמר בתוצאה 2:1 עם שער ניצחון בדקה ה-96 של לואיס הרננדס

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/21 01:21 כג בסיון התשפא

ערב דרמטי: מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה
מכבי תל אביב זוכה בגביע המדינה, צילום: קובי גדעון / לע״מ

ערב דרמטי נרשם במערכת הפוליטית, אך ערב סוער לא פחות עבר על הכדורגל הישראלי בגמר גביע המדינה. גמר גביע המדינה נערך הערב (ד') בדרבי בין שתי הקבוצות מכבי תל אביב והפועל תל אביב, המשחק התקיים באצטדיון הביתי של השתיים, בלומפילד. המשחק הסוער נמר בתוצאה 2:1 לטובת מכבי תל אביב, זו הפעם ה-24 בתולדותיה של הקבוצה שהם זוכים בגביע. אך הדרך לניצחון לא הייתה קלה בכלל.

המשחק החל דווקא ביתרון של הפועל תל אביב עם שער בדקה ה-32 שעומרי אלטמן הבקיע, יתרון שנשמר לאורך כל המחצית הראשונה. במחצית השנייה  במכבי תל אביב החלו ללחוץ על היריבה עד שבדקה ה-73 יונתן כהן הכניס שער שנתן לקבוצה אוויר לנשימה. לאחר שעברו 90 דקות ללא הכרעה, המשחק המשיך לתוספת זמן של מערכה נוספת. בדקה ה-96  לואיס הרננדס יצר את המהפך שאוהדי מכבי חיכו לו, והביא את מכבי להובלה. אלא שהדרמה לא נגמרת בשלב הזה, ובדקה ה-115 הפועל תל אביב הבקיע שער שיוון משלה, אלא שלאחר בדיקת var השער נפסל, והמבקיע אף קיבל כרטיס אדום. 

צילום: קובי גדעון / לע״מ

זו גם הפעם האחרונה בכהונתו בה נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין העניק את גביע המדינה בכדורגל. הנשיא ברך את שחקני שתי הקבוצות על משחקן ועל עונה לא פשוטה על רקע מגבלות הקורונה, והעניק את הגביע לקפטן שרן ייני, לאחר ניצחון קבוצתו. בזמן שהותו של הנשיא במשחק, הוא ירד אל חדר ההלבשה כדי לקבל שיחת טלפון מח"כ יאיר לפיד שהודיע לנשיא כי עלה בידו להרכיב ממשלה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן