סמוטריץ' לטרופר: קבוצת כדורגל לא צריכה להינזק בשל השמירה על השבת

חבר הכנסת מרשימת ימינה פונה במכתב לשר התרבות והספורט, ובו הוא דורש מהשר "לפעול באופן מיידי לכך שקבוצה לא תינזק בשל השמירה על מסורת ישראל ועל קדושת השבת"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 10/11/20 11:34 כג בחשון התשפא

סמוטריץ' לטרופר: קבוצת כדורגל לא צריכה להינזק בשל השמירה על השבת
צילום: פלאש 90

ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה היום (ג') במכתב לשר התרבות והוספורט, חילי טרופר ובו כתב על הפגיעה בשומרי השבת במסגרת שידורי ליגת העל בכדורגל. סמוטריץ' כתב כי "בימים האחרונים פרסם הבעלים של קבוצת מכבי נתניה בכדורגל פוסט ובו הוא תיאר מקרה אשר מעלה חששות כבדים ביחס לדרך ההתנהלות של זכייניות השידור כלפי שחקנים שומרי שבת". 

עוד כתב סמוטריץ' כי "בפוסט הלין הבעלים, ובצדק, על כך שהוא עתיד לקבל קנס על כך שהערוץ המשדר דרש לראיין שחקן במהלך יום השבת. הבעלים טען שדובר הקבוצה הבהיר מראש ששחקן זה לא יוכל להתראיין במהלך יום השבת וכי הערוץ התעקש לקיים את הריאיון ולשיטתו, לא בפעם הראשונה". 

"הנה כי כן", המשיך סמוטריץ' בתקיפות, "לא יעלה על הדעת כי הקבוצה תיקנס על מקרה כעין זה. אך מעבר לכך, ברמה המערכתית, נראה כי אופן ההתנהלות של אופן פעילות ליגות הכדורגל בישראל מדיר באופן מובהק שומרי שבת ואנשים מסורתיים מלהיות שחקני כדורגל זאת מבלי לדבר על הדרתם של מאות אלפי אוהדי ספורט מסורתיים שמודרים הלכה למעשה משימוש במשאבי הציבור אשר מושקעים על ידי משלם המיסים הישראלי. 

"אבקשך לפעול באופן מיידי לכך שהקבוצה לא תינזק בשל השמירה על מסורת ישראל ועל קדושת השבת", סיים סמוטריץ' את מכתבו.

צילום: ללט

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן