נתניהו: "רונה רימון היתה גיבורה במימדים תנ"כיים"

ראש הממשלה עבר על פני ארונה של רונה רמון, שנפטרה אתמול בגיל 54, ואמר כי היא היתה מנהיגה וגיבורת רוח. "היא נכנסה ללב של כולנו. תמיד נזכור אותך ותמיד נשאף ללכת בדרכך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/18 10:21 יא בטבת התשעט

נתניהו: "רונה רימון היתה גיבורה במימדים תנ"כיים"
רונה רמון ז"ל, צילום: Flash90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו עבר הבוקר (ד') על פני ארונה של רונה רמון ז"ל, אשתו של האסטרונאוט אילן רמון ז"ל ואמו של סרן אסף רמון ז"ל, שנפטרה אמש בגיל 54 ממחלת הסרטן. נתניהו ספד לרונה רמון ואמר: "אני הגדרתי את החיים של רונה רמון כטרגדיה במימדים תנ"כיים, אבל גם כגיבורת רוח במימדים תנ"כיים. האובדן של אילן ושל אסף, האובדן של חייה בגיל צעיר, אלה הן מהלומות איומות למשפחה מופלאה.

אבל מה שכבש את הלב אצל רונה זה היה גם הצד השני של המטבע הקשה הזה, וזאת הדרך שבה היא התייצבה במלוא קומתה, זקופת גו והמשיכה לפעול. לא רק כרעייה שאיבדה את בעלה וכאם שאיבדה את בנה, אלא כמנהיגה. מנהיגה שנרתמה ורתמה את עצמה ואחרים כדי להמשיך בעשייה, ביצירה, במנהיגות, בטיפוח המצוינות, בטיפוח הגאוניות והיכולות שטמונים בתוך העם שלנו, ואולי בכל אחד מאיתנו, וביכולת להעלות את זה מעלה מעלה.

הייתה בה אופטימיות, כוח עשייה, כוח עמידה. כאם שמכנסת תחת כנפיה לא רק את משפחתה המופלאה, אלא רבים רבים בעם וגם בעולם. העשייה הזו, והרצון גם לייצר גוף וכלים שימשכו את הרוח הזו, זה אולי התרומה הגדולה ביותר שלה.

היא נכנסה ללב של כולנו. תמיד נזכור אותך ותמיד נשאף ללכת בדרכך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן