נתניהו נפגש עם משפחות החיילים החטופים. משפחת מנגיסטו: "מדוע הוא מתעלם מאיתנו"

ראש הממשלה נועד עם משפחות גולדין ושאול ועדכן אותם במאמצים לשחרר את בניהם, "פועלים בדרכים גלויות וסמויות כדי להשיב את חיילי צה"ל והאזרחים משבי חמאס". משפחתו של אברה מנגיסטו ל'כיפה': "תמהים שהוא לא מצא לנכון להתייחס אלינו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/04/18 17:57 כד בניסן התשעח

נתניהו נפגש עם משפחות החיילים החטופים. משפחת מנגיסטו: "מדוע הוא מתעלם מאיתנו"
לאה גולדין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם משפחות החיילים החטופים הדר גולדין ואורון שאול הי"ד, ועדכן אותם במאמצי שחרור השניים משבי חמאס.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי בפגישה, שנערכה בהשתתפות מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום, עדכן נתניהו את בני המשפחות "במאמצים הבלתי פוסקים של ממשלת ישראל להשבת הבנים, וכן במאמצים של מתאם השבויים והנעדרים וצוותו, המורכב מנציגים מכלל זרועות הביטחון הפועלים למען מטרה זו".

נתניהו אף ציין כי ממשלת ישראל "פועלת בדרכים גלויות וסמויות כדי להשיב את חיילי צה"ל והאזרחים משבי חמאס".

הוריו ואחיו של אברה מנגיסטו

הוריו ואחיו של אברה מנגיסטוצילום: המטה למען אברה מנגיסטו

בנוגע לשני האזרחים הנמצאים בשבי חמאס, אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד, נמסר כי נתניהו נפגש עם בני משפחתם בחודש דצמבר האחרון וכי הוא נמצא עמם בקשר רציף.

בסביבתה של משפחת מנגיסטו נמסר בתגובה כי הם " מברכים את הפגישה של ראש הממשלה עם משפחות גולדין ושאול,אולם מביעה תמיהה שראש הממשלה לא מצא לנכון להתייחס למשפחה שנמצאה במשך פסח ועד עתה ליד ביתו בירושלים".

לדבריהם, "המשפחה נמצאת במאהל שהקימה לפני 9 ימים, ומוזמנים הוא וכל עם ישראל הרוצה להביע הזדהות וסולידריות".

יש לציין כי המשפחה מוחה על כך שנתניהו לא נפגש איתם בחודשים האחרונים ולכן הם יצאו בדרישה שייפגש עמם בהקדם. "למה הוא לא מדבר אף פעם?", טען בשבוע שעבר אביו של אברה, איילין מנגיסטו, "למה חברי הכנסת לא מדברים? מאחל שאזכה לראות את עיניו של בני".

מחאה מול בית ראש הממשלה

מחאה מול בית ראש הממשלהצילום: המטה למען אברה מנגיסטו

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן