נתניהו מקצר את ביקורו בארה"ב: "התקפה נפשעת על ישראל. נגיב בעוצמה"

בעקבות פגיעת הטיל בבית בשרון, החליט ראש הממשלה לשוב לישראל מיד בתום פגישתו עם טראמפ ולוותר על נאומו בועידת אייפא"ק. סמוטריץ: "אם אתה לא בא לכסח את החמאס, עדיף שתישאר"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 25/03/19 08:10 יח באדר ב'

נתניהו מקצר את ביקורו בארה"ב: "התקפה נפשעת על ישראל. נגיב בעוצמה"
רה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט הבוקר (ב') לקצר את ביקורו בארצות הברית ולשוב לישראל, זאת על רק ההסלמה הביטחונית החריפה ופגיעת טיל, ששוגר מעשה, בבית השרון.

"לפני דקות אחדות סיימתי שיחת עדכון והתייעצות עם הרמטכ"ל, ראש השב"כ וראש המל"ל", אמר נתניהו הוסיף כי "הייתה כאן התקפה נפשעת על מדינת ישראל ואנחנו נגיב בעוצמה".

בהמשך ציין כי החליט לוותר על נאומו בועידת אייפא"ק השנתית: "לאור האירועים הביטחוניים החלטתי לקצר את הביקור בארה"ב. בעוד שעות אחדות אפגש עם הנשיא טראמפ ומיד לאחר מכן אשוב לארץ כדי לנהל את הפעולות שלנו מקרוב".

תומך בנתניהו. סמוטריץ

סמוטריץ'צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', עקץ את נתניהו ואמר כי לא בטוח שהוא צריך לשוב במהרה לישראל.

"אני קורא לראש הממשלה", צייץ סמוטריץ בטוויטר, "להמשיך בשליחותו המדינית החשובה בארה"ב ובשום אופן לא לבטל אותה ולשוב ארצה, אלא אם הוא מחליט סוף סוף לכסח לחמאס את הצורה בלי מעצורים. לכנס התייעצות דמה ביטחונית ואז להורות לצה"ל לתקוף כמה דיונות חול (של חמאס!) אפשר גם בשלט רחוק..."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן