נתניהו להוריו של חייל בודד: "הוא לא בודד, כל העם מחבק אותו"

נתניהו הגיע לביקור בבית החייל בתל אביב, והפתיע את אחד החיילים כאשר שוחח עם הוריו, המתגוררים בצרפת, בטלפון: "תודה רבה על התרומה שלכם"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 28/01/19 19:18 כב בשבט התשעט

נתניהו להוריו של חייל בודד: "הוא לא בודד, כל העם מחבק אותו"
ראש הממשלה נתניהו, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

באירוע הוקרה לחיילים בודדים שנערך בבית החייל בתל-אביב נפגשו עשרות חיילים בודדים לפעילויות ושיחות מעשירות וזכו לביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו. במהלך האירוע פגש רוה"מ בחייל ההסדר סמל אבישי שיטרית, התקשר להורי החייל בצרפת, שוחח איתם והודה להם על התרומה של אבישי. לאחר השיחה התחבק רוה"מ נתניהו עם החייל.

סמל אבישי שיטרית עלה מפריז לפני למעלה משנתיים והגיע ללמוד תורה בישיבת ההסדר "היכל אליהו". לאחר שלמד בישיבה התגייס אבישי לחטיבת הנח"ל בה הוא משרת כלוחם. אבישי מוכר ע"י הצבא בחייל בודד  בשל העובדה שהוריו עוד גרים בצרפת, בשיחה טלפונית עם הוריו של אבישי אמר ראש הממשלה נתניהו: "הוא עושה דברים חשובים בשביל המדינה, אני יודע שזה קשור בכם ותודה רבה לכם. אל תדאגו הוא לא בודד, כל העם מחבק אותו".
 

מנכ"ל ישיבת "היכל אליהו" אביחי בוצ'קו הסביר כי הישיבה, בה לומד החייל הבודד, פועלת להביא לארץ תלמידים צעירים מצרפת: "מלימוד התורה התלמידים שואבים ערכים המכווינים אותם לשירות משמעותי ותרומה לעם-ישראל ואנו תקווה שבעתיד יבחרו לעלות ארצה או לחזור לקהילותיהם ולהיות שגרירים נאמנים לישראל בתפוצות. אנו גאים בתלמידנו על תרומתם למדינה ונמשיך להעניק לכל דורש חווית לימוד תורה באווירה ציונית, רצינית ומשפחתית".