נתניהו: "הקואליציה הזו היא הגרעין לקואליציה הבאה"

ראש הממשלה התייחס בישיבת סיעת הליכוד להחלטה על הליכה לבחירות, ומנה את הישגי הממשלה במגוון תחומים. עוד אמר: אנחנו הולכים לבוחר עם האמת שלנו, יש לנו עוד הרבה מה לעשות. בעזרת ה' ובעזרתכם אנחנו ננצח"

חדשות כיפה משה ויסטוך ויהונתן קליין 24/12/18 15:37 טז בטבת התשעט

נתניהו: "הקואליציה הזו היא הגרעין לקואליציה הבאה"
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, צילום: כיפה

בפתח ישיבת סיעת הליכוד שמתקיימת כעת (ב') בכנסת, מנה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את הישגי הממשלה, וכן הבטיח כי הליכוד ינצח בבחירות, וענה לחלק משאלות העיתונאים.

בפתח דבריו אמר ראש הממשלה: "הסכמנו פה אחד להגיש חוק לפיזור הכנסת וללכת לבחירות בתחילת אפריל. הממשלה תשלים ארבע שנים מלאות של כהונה עם הישגים כבירים. הפריחה המדינית שלנו היא בשיא של כל הזמנים. המעצמות הגדולות של אסיה, אפריקה ואמריקה הלטינית חיזקו את הקשרים איתנו. העברת השגרירות וההכרה בירושלים כבירת ישראל.

https://youtu.be/i05io-ClPZ0 (צילום: כיפה)

"בתחום הצבאי ישראל מדורגת ככוח הצבאי השמיני בעולם. זה לא קרה מעצמו אלא כי אנחנו מטפחים בשיטתיות את עוצמתו של צה"ל ושל כוחות הביטחון. אנחנו עומדים לסיים את פירוק נשק המנהרות שחיזבאללה השקיע בו כל כך הרבה, ומשלימים את נטרול המנהרות של חמאס".

עוד אמר ראש הממשלה: "הצמיחה הכלכלית של ישראל היתה הגבוהה ביותר במדינות המערב. הורדנו את הפערים בין עשירים לעניים, הורדנו את האבטלה לשפל של כל הזמנים. שכר המינימום הוא מהגבוהים במדינות המערב".

https://youtu.be/phJtBIE3Sn8 (צילום: כיפה)

על הבחירות הקרובות אמר: "יש לנו עוד הרבה מה לעשות. בעזרת ה' ובעזרתכם אנחנו ננצח. נעבוד קשה. העברנו חוקים חשובים. חוק הלאום מבטא את המחויבות שלנו למדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. אנחנו מאמינים בזה ועושים את זה." 

נתניהו הוסיף כי "הקואליציה הנוכחית היא בעיניי הגרעין לקואליציה הבאה. הדרך שלנו עשתה רבות ותעשה רבות למען מדינת ישראל".