דרישה מנתניהו: "זה הזמן להסדיר את ההתיישבות הצעירה ביו"ש"

ראש הממשלה יצא לארה"ב, לפגישה עם טראמפ ולוועידת איפא"ק, לפני המראתו אמר: "מעולם לא היה קשר כזה בין ראש ממשלה בישראל לנשיא אמריקני". ראש מועצת הר חברון: "טראמפ לא מפסיק להפתיע באהדתו. זה הזמן לקבל מהאמריקנים רוח גבית ולהחיל את הריבונות ביהודה ושומרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/19 08:49 יז באדר ב'

דרישה מנתניהו: "זה הזמן להסדיר את ההתיישבות הצעירה ביו"ש"
נתניהו וטראמפ. ארכיון, צילום: צילום מסך מיוטיוב

"אני יוצא עכשיו לוושינגטון לפגישות חשובות מאוד עם הנשיא טראמפ. אני אפגוש כמובן גם את ראשי הקונגרס ואנאם בוועידת איפא"ק". כך אמר לפנות בוקר (א') ראש הממשלה נתניהו, לפני שעלה על הטיסה לוושינגטון, שם ייפגש עם נשיא ארה"ב ועם בכירים בממשל האמריקני, וינאם בוועידת השדולה היהודית הגדולה בעולם - איפא"ק.

נתניהו הוסיף: "אני הולך לדבר עם הנשיא טראמפ על הגולן, על ההצהרה ההיסטורית שלו, על סוריה, על המשך הלחץ על איראן, על תוספת הסנקציות שהם כבר הוסיפו ויוסיפו, על שיתוף הפעולה הביטחוני והמודיעיני בינינו שהוא חסר תקדים.
 
"הקשרים שיש לי עם מנהיגי העולם – עם פוטין, עם מודי מהודו, עם בולסונארו שיגיע הנה בשבוע הבא מברזיל, עם אבה מיפן, עם מנהיגי סין ועם מנהיגים אחרים הם נכס חשוב מאוד למדינת ישראל. אבל מעולם לא היה קשר כזה בין ראש ממשלה בישראל לנשיא אמריקני. זה נכס מאוד מאוד חשוב למדינת ישראל וחשוב שהוא ימשיך לשרת אותנו".

ימשיך לקדנציה נוספת. דמרי

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמריצילום: באדיבות המצולם

עם נסיעתו של ראש הממשלה לארה״ב, קורא היום יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית הר חברון, לנצל את ההזדמנות המיוחדת  וליישם את החלטת מרכז הליכוד להחלת הריבונות ביהודה ושומרון, תוך הסדרת ההתיישבות הצעירה: ״לקראת פגישתו של ראש הממשלה נתניהו עם ידידו הטוב הנשיא טראמפ, שלא מפסיק להפתיע באהדה שהוא מקרין לנתניהו, להתיישבות ולישראל, המתבטאת הן בהעברת השגרירות האמריקנית לירושלים והן בהצהרה על הכרה בריבונות הישראלית על רמת הגולן, אני קורא כעת לראש הממשלה, עם נסיעתו לארה״ב, לנצל את ההזדמנות המיוחדת הזו.

"זה הזמן לקבל מהאמריקנים רוח גבית וליישם את החלטת מרכז הליכוד להחלת הריבונות ביהודה ושומרון, תוך הסדרת ההתיישבות הצעירה ולהביא בשורה לחצי מיליון אזרחי ישראל החיים תחת ממשל צבאי. זו ההזדמנות של נתניהו ללכת בעקבות ראש הממשלה בגין ולעשות היסטוריה מדינית בכל הקשור ליהודה ושומרון, וביחוד לאור החלטת מחלקת המדינה להוריד את המילים 'שטחים כבושים' מדוח זכויות האדם האמריקני. 
זה הזמן לתקן את העוול, לאמץ את דוח אדמונד לוי גם במערכת המשפט ולהביא להכרה הכל כך מתבקשת בריבונות ישראל  ביהודה  ושומרון״.