נתניהו הורה: לחבר את חוות גלעד לחשמל מיד

לאחר ששמע מפי שרים שהגיעו למקום על תשתית החשמל הבעייתית, הורה ראש הממשלה לפעול לתיקון המצב לאלתר. דגן: "התגובה הציונית הנכונה לטרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/01/18 16:31 כד בטבת התשעח

נתניהו הורה: לחבר את חוות גלעד לחשמל מיד
חוות גלעד, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה היום (ה') את משרד הביטחון לחבר את חוות גלעד לחשמל באופן מיידי.

ההוראה באה לאחר שנתניהו שמע מפי שרים שהגיעו לנחם את משפחת שבח על תשתית החשמל הבעייתית במקום, והורה לפעול לתיקון המצב לאלתר.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, ששוחח בנושא עם יו"ר הסגל של נתניהו, יואב הורוביץ בירך על המהלך ואמר: "זהו צעד ראשון. אני מודה לראש הממשלה על ההחלטה לחבר את החשמל, ואנחנו מצפים להחלטת ממשלה שתכיר בחוות גלעד כישוב מן המניין במדינת ישראל. זה צעד ראשון שאנחנו מצפים להשלמתו. זו התגובה הציונית הנכונה לטרור".

מוקדם יותר ערך יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ביקור תנחומים אצל משפחת שבח. במהלך הביקור ביקשה האלמנה יעל לפעול להסדרת המאחז, ואמרה: "זו הצוואה של בעלי. תעזור לנו להגשים אותה". בתגובה ענה אדלשטיין: "לא ייתכן שחוות גלעד עדיין יישוב לא מוסדר. אני קורא לממשלה לפעול באופן מיידי להסדרת המקום ובוודאי לספק כבר היום את תשתיות המים והחשמל שחסרים כאן". 


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן