נתניהו: "הבטחנו שנמצא את המחבל, פעילות מרשימה מאוד"

רה"מ התייחס למעצר המחבל שרצח את סמ"ר רונן לוברסקי ברמאללה, ושיבח את הכוחות: "נמשיך למצות את הדין עם כל מי שמנסה לפגוע באזרחי ישראל ובחיילי צה״ל". ליברמן: "אף אחד לא חסין ואף מחבל לא יחמוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/18 11:35 ל בסיון התשעח

נתניהו: "הבטחנו שנמצא את המחבל, פעילות מרשימה מאוד"
פעילות יחידת דובדבן במחנה הפליטים אל עמרי ברמאללה, צילום: דובר צה"ל

"לפני כמה שבועות נפגע ונהרג לוחם דובדבן. בזמן האבל הגדול הזה אנחנו הבטחנו שנמצא את המחבל שהרג אותו, את רונן לוברסקי ז"ל. היום אני רוצה לברך את צה"ל ואת השב"כ על פעילות מודיעינית-מבצעית מרשימה מאוד", כך אמר היום (ד') ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה למעצר המחבל.

"לוחם דובדבן הוא שנהרג ויחידת דובדבן היא שתפסה את המחבל. אנחנו נמשיך למצות את הדין עם כל מי שמנסה לפגוע ופוגע באזרחי ישראל ובחיילי צה״ל", הוסיף נתניהו.

בנימין נתניהו

בנימין נתניהוצילום: Marc Israel Sellem/POOL

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר כי "אף אחד לא חסין ואף מחבל מתועב לא יחמוק מזרועותיה של מערכת הביטחון. אני שולח שוב את תנחומיי למשפחת לוברסקי היקרה. נמצה את הדין עם המחבל".

שר הבינוי, יואב גלנט, הוסיף: "הערכה והוקרה ללוחמי דובדבן על לכידתו של המחבל השפל, רוצחו של סמ״ר רונן לוברסקי ז״ל. נרדוף ונשיג כל מחבל. נביא במהרה את כל המרצחים אל בית הכלא או אל בית הקברות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן