נתניהו בתדרוך לחברי הליכוד: "אם נבהיר שגנץ יישב עם טיבי ננצח"

ראש הממשלה שוחח עם שרים וחברי כנסת ממפלגתו כדי לחדד מסרים, על רקע פרסום כתב החשדות נגדו: "התקשורת תעשה הכל כדי שהשמאל ינצח. לפיד וגנץ מנסים להסתיר ולעשות הסוואה כאילו הם לא שמאל"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 03/03/19 09:48 כו באדר א'

נתניהו בתדרוך לחברי הליכוד: "אם נבהיר שגנץ יישב עם טיבי ננצח"
ארכיון: נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, צילום: כיפה

מספר ימים לאחר הודעת היועץ המשפטי לממשלה כי יגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בכפוף לשימוע ויממה לאחר הסקרים שמנבאים לראשונה במערכת הבחירות מהפך בגושים לטובת השמאל, תדרך הבוקר (א') בנימין נתניהו את חברי מפלגתו בנוגע למסרים אותם הוא מעוניין להעביר לציבור.

"בסוף בבחירות האלה הבחירה היא בין ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד וגנץ לבין ממשלת ימין חזקה של הליכוד בהנהגתי", אמר נתניהו לשרים וחברי כנסת  בליכוד. לדבריו, ברור מי מנסה להפילו, "התקשורת תעשה הכל כדי שהשמאל ינצח. חיכו ליועץ. ההר הוליד עכבר והעכבר הזה תכף יברח". 

מנהיגי כחול לבן, יאיר לפיד ובני גנץ

מנהיגי כחול לבן, יאיר לפיד ובני גנץצילום: יובל כהן אהרונוב

ראש הממשלה חזר והדגיש כי חשוב להדגיש כי מפלגת כחול לבן היא מפלגת שמאל: "לפיד וגנץ מנסים להסתיר ולעשות הסוואה כאילו הם לא שמאל. התקשורת מנסה להסתיר כל מיני דברים על גנץ. לא לא מה שאתם חושבים. הם מסתירים את העובדה ששנה אחרי צוק איתן, גנץ השתתף בטקס זיכרון לאלף מחבלי החמאס שנהרגו בצוק איתן. תראו מה התקשורת מסתירה על גנץ! זה שמאל. גנץ אומר שהוא סיכן את חיילי גולני כדי לא לפגוע בפלסטינים, זה שמאל". 

על אמירתו של יו"ר כחול לבן כי לא יישב בממשלה עם נתניהו אמר ראש הממשלה כי "אנחנו שומעים שלפיד וגנץ אומרים שהם לא ישבו איתנו אלא ישבו עם טיבי. מיכאל ביטון אמר את זה הבוקר. ישבו עם טיבי בממשלה! כל האסטרטגיה שלהם מתבססת על זה שלפיד וגנץ הם לא שמאל. אם נבהיר את האמת הזאת לציבור, הליכוד יוכל להדביק את הפער ולנצח".