נתניהו במתקפה על מנדלבליט: נכנע ללחצי השמאל והתקשורת

ראש הממשלה תקף את היועץ המשפטי לממשלה, על כוונתו להודיע כי יערוך לו שימוע לאחר הבחירות, "האמת תצא לאור בתהליך השימוע רק אחרי הבחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/19 15:29 ח באדר א'

נתניהו במתקפה על מנדלבליט: נכנע ללחצי השמאל והתקשורת
נתניהו ומנדלבליט, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף היום (ד') את היועץ המשפטי לממשלה, על כוונתו להודיע על קיום שימוע בעניינו עוד לפני הבחירות.

"מצער שהלחץ של השמאל והתקשורת כנראה גורם ליועמ"ש להיחפז ולהודיע על שימוע לפני הבחירות", אמר נתניהו על אביחי מנדלבליט, "בשעה שהאמת תצא לאור בתהליך השימוע רק אחרי הבחירות". 

לדבריו, "צר לי שהיועמ"ש דחה את בקשתי להתעמת עם עדי המדינה וגם את בקשת פרקליטיי לחקור עשרות עדים שלא נחקרו ושמוכיחים את צדקתי. כל זה יקרה בתהליך השימוע שיתקיים רק אחרי הבחירות ושבו יתרסקו כל הטענות נגדי, כפי שקרה לטענות נגד אישי ציבור אחרים שיצאו ללא רבב לאחר שניתנה להם ההזדמנות להגן על עצמם".

מוקדם יותר דווח כי מנדלבליט דחה את בקשת סנגוריו של ראש הממשלה להשלים את החקירות ולזמן עדים נוספים. במכתב שנשלח על ידי עוזרו הבכיר, ד"ר גיל לימון, נכתב כי לא נדרשות כל השלמות חקירה וכי בקשתם נובעת מ"תמונה חלקית" שנגלתה לעיניהם.

היועמ"ש לא צפוי להודיע על החלטתו בנושא השימוע עד לסגירת הרשימות לכנסת ביום חמישי הבא, אך מצד שני דווח כי אין בכוונתו לפרסם את ההחלטה סמוך למועד הבחירות אלא מוקדם יותר.