נתניהו בנאום הניצחון: "לילה של ניצחון אדיר. הבאתם הישג כביר"

ראש הממשלה נשא נאום ניצחון במטה הליכוד בתל אביב, בשעה 2:00 בלילה. לאחר שהמדגמים הראו על ניצחון לגוש הימין: "מודה לאזרחי ישראל על האמון. אתחיל בהרכבת ממשלה ימנית עם שותפינו הטבעיים". לפעילים אמר: "הבאתם הישג כביר. היסטורי"

חדשות כיפה גלעד כהן ויהונתן קליין, חדשות כיפה 09/04/19 23:43 ד בניסן התשעט

נתניהו בנאום הניצחון: "לילה של ניצחון אדיר. הבאתם הישג כביר"
בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו, שנבחר בפעם החמישית והרביעית ברציפות לכהן כראש ממשלת ישראל, לאחר שתוצאות האמת מראות על שוויון בין הליכוד לכחול לבן, וניצחון ברור לגוש הימין, נשא הלילה נאום ניצחון במטה הליכוד בתל אביב. נתניהו אמר בנאומו: "נרגש שעם ישראל נתן בי אמון בפעם החמישית. מתי הבאנו כל כך הרבה מנדטים?! זה הישג היסטורי, חסר תקדים" והוסיף: "מאמין שריבונו של עולם נתן לעם ישראל הזדמנות נוספת להפוך את מדינתנו למקום טוב יותר".

"אני נרגש מאוד בלילה הזה, זה לילה של ניצחון אדיר!" אמר נתניהו. "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה!
חברי וחברותי, אחיי ואחיותיי, ואינני אומר זאת מן הפה אל החוץ, אני אומר זאת מעומק ליבי, כי שליחות גדולה מנחה אותנו, שליחות גדולה  מנחה אותי. אני פועל יום ולילה. אני פועל יום ולילה בשמכם, למענכם, למען  המדינה שלנו, למען העם שלנו, למען הארץ שלנו. 
אני מבקש מעומק ליבי להודות לכולכם, אתם הבאתם הישג דמיוני, אני אומר לכם, הישג כביר, כמעט בלתי נתפס. 

"הבאתם הישג כביר, בלתי נתפס, ולתקשורת מגויסת בתנאים בלתי אפשריים והליכוד גדל באופן דרמטי, זה הישג מדהים!

"ואני רוצה להגיד לכם גם משהו אישי. אני מאוד נרגש שעם ישראל שוב נתן בי אמון בפעם החמישית ועוד אמון גדול יותר!
אני אור לכם, הוא שוב תן אמון, ועבורי זה חסר תקדים, תי קיבלנו כ"כ הרבה מנדטים? אני לא זוכר. לפי רוב המדגמים גוש הימין בהנהגת הליכוד ישיך להוביל את מדינת ישראל ב-4 השנים הקרובות ונמשיך להצעיד את ישראל לפסגות חדשות.

"אני מאין, כך חונכתי על ידי אבי ז"ל פרופ' בנציון נתניהו, וכך הוא חונך על ידי סבי ז"ל הרב נתן מיליקובסקי נתניהו. אני מאמין שהקדוש ברוך הוא וההיסטוריה נתנו לעם ישראל הזדמנות נוספת, הזדמנות פז, להפוך את מדינתו לאומה חזקה, מן החזקות בין אומות העולם, ולשם כך אני פועל. מדינה חזקה, מדינה שטוב לחיות בה, מדינה שטוב ובטוח לחיות בה למענינו ולמען הדורות הבאים, למען נצח ישראל".

בהמשך נאומו אמר ראש הממשלה: "כבר הלילה התחלתי בשיחות עם ראשי מפלגות הימין, השותפות הטבעיות שלנו. כבר הלילה כמעט כולם כבר הצהירו בפומבי שהם ימליצו עלי להרכיב את הממשלה הבאה, ימליצו עלי בפני נשיא המדינה שלנו. אני מתכוון לסיים במהרה את הרכבת הממשלה במטרה להקים ממשלה לאומית יציבה.
אני רוצה להבהיר, זו תהיה ממשלת ימין, אבל אני מתכוון להיות רה"מ של כל אזרחי ישראל, ימין ושמאל, יהודים ולא יהודים כאחד, כל אזרחי  ישראל. כי אני דואג לכולם. לחיילים של כולנו, אתם יודעים את זה. אני דואג לביטחון של כולנו, אתם יודעים את זה. אני דואג למדינה שלנו, גם את זה אתם יודעים, ככה זה היה וככה זה יהיה".