נטו מאתגר: כחלון משתתף באתגר שכבש את הרשת

"אתגר הקיקי" הוא הדבר הכי ויראלי ברשתות החברתיות בשבועות האחרונים. באתגר, אנשים יורדים מרכב נוסע ורוקדים לצדו. מי שנענה לאתגר הוא שר האוצר משה כחלון

חדשות כיפה גלעד כהן 31/07/18 11:00 יט באב התשעח

נטו מאתגר: כחלון משתתף באתגר שכבש את הרשת
שר האוצר משה כחלון משתתף באתגר הקיקי, צילום: מתוך דף הפייסבוק של משה כחלון

"אתגר הקיקי" הפך בשבועות האחרונים לדבר הכי אופנתי והכי ויראלי ברשתות החברתיות. ה"אתגר" למי שלא מכיר, הוא סרטון שבו עליך לרדת מרכב נוסע ולרקוד לצדו בזמן שהרכב בתנועה כשברקע מתנגן שיר של הזמר דרייק. לא מעט סרטונים עלו לרשת של אנשים שקיבלו עליהם את "אתגר הקיקי" וחלקם אפילו נפצעו במהלך צילום הסרטון.

מי שנענה לאתגר הוא לא אחר משר האוצר משה כחלון, יו"ר מפלגת כולנו. בסרטון שהעלה כחלון לדף הפייסבוק שלו, הוא מצולם כשהוא הולך לצד רכב נוסע, השיר של הזמר דרייק מתנגן ברקע ובסוף נכנס לרכב ואומר: "עזבו אותי מהשטויות האלה. יש לנו הרבה עבודה לעשות". כזכור, מפלגת כולנו השיקה השבוע את הקמפיין החדש שלה, "כחלון. הביטחון שלך" ונדמה שהסרטון נועד גם הוא לשמש חלק מהקמפיין. נטו ריח של בחירות באוויר.

מי שהגיבו לסרטון של שר האוצר הם הארגון 'אור ירוק' שאמרו לכחלון: "ממך ציפינו לדוגמה אישית ולהתנהלות בטוחה יותר. נטו בטיחות"

גם העולם הדתי לקח חלק באתגר הקיקי ובסרטון שהגיע כבר למעלה מ1,500 צפיות מצולם חסיד חב"ד, יעקב נחימובסקי רוקד לצד רכב נוסע בסטייל חסידי-חרדי. אנחנו כבר מחכים לאתגר הבא - "אתגר ברוך הגבר".

https://www.facebook.com/SirtonimInt/videos/1915866861839097/