פרסום ראשון: נבחר מחליפו של הרב בני לאו

הרב איתיאל אורון, בוגר ישיבת הר עציון וראש כולל 'תורה מציון' בוושינגטון, הוא מחליפו של הרב בני לאו, המסיים את תפקידו בקהילת הרמב"ן בירושלים לאחר 18 שנה

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 14/04/19 14:48 ט בניסן התשעט

פרסום ראשון: נבחר מחליפו של הרב בני לאו
הרב בני לאו. מסיים את תפקידו, צילום: דפנה טלמון

יש מחליף. הרב איתיאל אורון, המשמש כיום כראש כולל 'תורה מציון' בוושינגטון די. סי. הוא מחליפו של רב בית הכנסת רמב"ן וקהילת רמב"ן בירושלים. לפני כחצי שנה פורסם לראשונה בכיפה כי הרב בני לאו יסיים את תפקידו לאחר 18 שנים כרב קהילת רמב"ן.

הרב אורון, בן 41, מכהן כיום כראש כולל 'תורה מציון' בוושינגטון, ולפני כן לימד במדרשת לינדנבאום ובישיבת 'ארץ הצבי' בירושלים. ראש מוסדות תורה מציון, הרב זאב שוורץ, סיפר לכיפה כי בארגון מברכים על כך שראש כולל מתמנה לרב קהילה, וסיפר כי גם רב קהילת 'ניצנים' בשכונת בקעה, הרב שי פינקלשטיין, שימש כראש כולל מטעם 'תורה מציון', בממפיס, וגם רב קהילת 'באורך' הסמוכה, הרב דוד אנסבכר, גם הוא שימש בעברו ראש כולל של 'תורה מציון'. הרב שוורץ מציין כי הניסיון וההכשרה המשמעותיים שרוכשים בכוללי תורה מציון יכולה לשמש בהמשך לראשי קהילה בישראל.

ישיבת הר עציון באלון שבות מסרה: בית ישיבת הר עציון שמח לברך את בוגרנו היקר, הרב איתיאל אורון (מחזור כ"ח) לרגל בחירתו כרב קהילת רמב"ן בירושלים.
"כי ה' יתן חכמה מפיו דעת ותבונה"
יהי רצון שתזכה להאהיב ולקדש שם שמיים.

מאמרו של הרב איתיאל אורון בכיפה על מחיית עמלק