מת מפצעיו לוחם גולני שנפגע בתאונה בכביש 6

סמל שילה סימן טוב מהיישוב נאבק על חייו במשך שישה ימים, מאז נפצע קשה מפגיעת משאית סמוך למחלף ניצני עוז. הוא הועלה לדרגת סמ"ר לאחר מותו. מניין ההרוגים בתאונה עלה לשלושה

חדשות כיפה דויד ליבנה 19/02/18 19:02 ד באדר התשעח

מת מפצעיו לוחם גולני שנפגע בתאונה בכביש 6
זירת התאונה בכביש 6 שבה נהרגו החיילים, צילום: זק"א

לאחר שישה ימים של מאבק על חייו בבית החולים מת הערב (ב') מפצעיו לוחם נוסף מגדוד הסיור של חטיבת גולני, שנפגע בתאונת הדרכים בכביש 6 בשבוע שעבר. ההרוג, סמל שילה סימן טוב, הועלה לדרגת סמל ראשון לאחר מותו.  

עם לכתו של סימן טוב עלה מניין ההרוגים בתאונת הדרכים, שאירעה סמוך למחלף ניצני עוז לשלושה. חבריו של סימן טוב, סמ"ר טספו אשטו וסמ"ר בר יעקוביאן נהרגו במקום מפגיעת המשאית.

סימן טוב, תושב היישוב צופים שבשומרון, היה הבן השלישי מבין שישה אחים. יהודה ברכיה, חברו מהיישוב, ספד לו: "הוא היה חייכן, אוהב להתנדב. צדיק. כולם אהבו אותו והכירו אותו. הוא היה ספורטאי שיחק בליגות השומרון. זו אבדה קשה ליישוב". 

נריה אבודרהם, בן דודו של סימן טוב, אמר: "הייתה לו שמחת חיים. הוא אהב לעזור והתנדב המון. הוא בכלל לא היה אמור להיות שם. הוא קיבל שחרור הביתה אבל החליט לפרגן לחבר אחר. התנדב באילן בשמחה לילד ובמקומות נוספים".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "סמל ראשון שילה סימן טוב היה מהשורה הראשונה של הנוער בשומרון, היה כל כולו התנדבות ונתינה למען הכלל, אדם אהוב ביישוב צופים ואהוב בקרב חבריו הרבים מנוער השומרון וגם מחוצה לו. שירת בקו בשומרון, בהצטיינות והיה דמות מופת גם לחבריו ביחידה וגם לחבריו ביישוב. 

"היישוב צופים וקהילת השומרון כולה אבלים על מותו הטראגי של שילה. אנו מחבקים ברגעים קשים אלו את המשפחה היקרה, אחת המשפחות השורשיות בצופים, אנו נעמוד לצדם ברגעים אלו ונחזק אותם".