משפחת שבח: "קוראים גם לחברי הכנסת משמאל לבוא לנחם"

משפחתו של רזיאל הי"ד קראה לנבחרי הציבור משמאל להגיע לביתם בחוות גלעד, "אל תפחדו. אנו קוראים גם לראש הממשלה להגיע. אוהבים את כולם" רעייתו אמרה לראש הסגל של נתניהו: "לא רוצה שיזיזו את הקבר שלו עוד 10 שנים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/01/18 21:43 כד בטבת התשעח

משפחת שבח: "קוראים גם לחברי הכנסת משמאל לבוא לנחם"
אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי, צילום: דוברות המועצה האזורית שומרון

זרם המבקרים משיך לזרום לבית משפחת שבח גם היום (חמישי) כדי לנחם את אלמנתו של רזיאל הי"ד, יעל, ויתר בני המשפחה שיצאה בקריאה מעט מפתיע לחברי הצד השמאלי במפה הפוליטית.

"אנו מבקשים מכל עם ישראל להגיע לנחם, ימין ושמאל", הם ביקשו ואמרו, "גם חברי כנסת מהשמאל, אנחנו מזמינים אתכם לפה. אל תפחדו. אנו קוראים גם לראש הממשלה להגיע אנחנו אוהבים את כולם".

מי שהגיע לבית המשפחה היה ראש הסגל של ראש הממשלה, יואב הורוביץ שהביא למשפחה מכתב מנתניהו שמוקדם יותר הורה לחבר את היישוב לחשמל.

יעל עם רזיאל הי"ד וכמה מילדיהם

יעל עם רזיאל הי"ד וכמה מילדיהםצילום: באדיבות המשפחה

האלמנה יעל שבח אמרה בבכי להורוביץ, "סליחה שאני אומרת אבל זה מביך. זו פשוט בדיחה שהיה צריך מישהו למות כדי שנקבל חשמל. ואם כבר אתם מנסים לחפש מחיר לרצח הזה. יש פה ישוב שלם שמחכה לאישור". 

עוד ציינה אלמנתו של רזיאל כי היא "רוצה לדעת שבעוד 10 שנים, לא יזיזו את הקבר שלו, כי חיכו יותר מדי, כי לא אישרו את חוות גלעד. אנחנו צריכים להסתכל על האירוע הזה ולהגיד זה היה אירוע מכונן. שילמנו מחיר מטורף שלא רצינו לשלם. אנחנו רוצים לדעת שזה לא קרה לחינם".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הוסיף כי המשפחה ותושבי היישוב "רוצים לקום מהשבעה ולדעת שהישוב אושר. אין שום סיבה שבעולם שהישוב הזה לא יאושר. ישוב שיושב על אדמה פרטית של יהודים שמתגוררים כאן. אין שום חסם. ולכן אנחנו מודים על ההחלטה לתת חשמל ומים אבל זה לא מספיק. זו השעה לאשר את הישוב הזה אחרי 15 שנים. אין שום סיבה שלא".