משפחת הלוחם: "עונש מוות יציל חיים"

משפחתו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי ז"ל שנהרג במהלך פעילות מבצעית ליד רמאללה שלחה מכתב לשרי הקבינט בדרישה לעונש מוות למחבל שרצח את בנם

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/18 08:48 ב באלול התשעח

משפחת הלוחם: "עונש מוות יציל חיים"
הלווייתו של רונן לוברסקי, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

במכתב שנשלח לחברי הקבינט המדיני-בטחוני נכתב בין היתר:

"לפני כחודשיים בני היקר סמ"ר רונן לוברסקי הי"ד, לוחם יחידת דובדבן, נפל במהלך פעילות מבצעית ברמאללה. 

חמישה מאחיו של המחבל שרצח את רונן ז"ל, אסלאם אבו חמייד, ביצעו פיגועי טרור בהם נרצחו 9 בני אדם. ארבעה מאחיו נשפטו למאסרי עולם. ייתכן ואם האחים היו נידונים לעונש מוות רונן לא היה נופל."

אביו של רונן ז"ל ציין עוד במכתב כי: "עונש מוות למחבלים לא ייתן למחבל שום אפשרות לחזור למעגל הטרור. רק עונש מוות למחבלים יבטיח לנו שאחיהם לא ינסו לשחרר אותם ע"י פעולות טרור כמו חטיפות אזרחים וחיילים או פעולות טרור אחרות. רק עונש מוות למחבלים יבטיח לנו שהם לא יהנו מתנאים מופלגים בבתי הכלא שלנו על חשבוננו. רק עונש מוות למחבלים יציל חיים."

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" שמלווה את משפחת לוברסקי יחד עם פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות אמר כי: "את מעגל הטרור יש לנתק, ורק חבילת הרתעה אמיתית יכולה לעשות זאת. מכאן שעונש מוות למחבלים וגירוש בני המשפחה המעורבים לעזה הם מהלכים מצילי חיים במהותם. במקרה הנוכחי אנו רואים כי מדובר במשפחה של מחבלים שהפכו את מעשי הטרור לענף כלכלי של ממש. על הפרקליטות להפסיק את מרחץ הדמים הזה ופעם אחת לדרוש עונש מוות למחבלים. לצערנו, המציאות מראה כי כל טיפול "אנושי" במחבלים רק מעודד אנשים נוספים ללכת בעקבותיהם."
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן