משפחת גולדין על עסקת חילופי השבויים: "ספין בחירות"

הוריו של הדר גולדין יוצאים נגד השמועות על עסקת השבויים הנרקמת בין ישראל לחמאס: "למדנו על בשרנו שכאשר מתפרסמים דיווחים בתקשורת זה אומר שלא קיים הסכם להשבת הבנים הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/19 09:51 כו באדר ב'

משפחת גולדין על עסקת חילופי השבויים: "ספין בחירות"
לאה ושמחה גולדין , צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

משפחת גולדין תקפה את ראש הממשלה על הפרסומים לפיהם נרקמת עסקת חילופי השבויים הישראלים עם חמאס בתמורה להקלות במצור בעזה: ״תחת הקדנציה של הממשלה הנוכחית למדנו על בשרנו שכאשר מתפרסמים דיווחים בתקשורת זה אומר שלא קיים הסכם להשבת הבנים הביתה ושוב פעם הממשלה החמיצה הזדמנות". 

״מאז שבננו הדר נחטף למנהרה על ידי חמאס ומוחזק בעזה ממשלות ישראל מפספסות אפשרויות רבות לשנות את המשוואה - ללחוץ את חמאס ולהגיע להסכם חילופי השבויים הטוב ביותר שנחתם עם האויב", הוסיפו בכעס הוריו של סגן הדר שנחטף בסופו של בבצע צוק איתן, דרך מנהרת טרור.   

משפחת גולדין הוסיפה: ״מה שאנו רואים לנגד עינינו בימים האחרונים הוא כניעה נוספת של נתניהו והקבינט לחמאס - הרחבת אזור הדיג והגדלת כספי הפרוטקשן ל-40 מיליון דולר הם ההוכחה שהפרסומים הבוקר הם ספין בחירות שמשחק ברגשות של משפחות הבנים. ראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו צריך להסביר בקולו מדוע הפר את ההבטחה שנתן למשפחות שלא תהיה כל הסדרה מול החמאס בלי השבת הבנים".

הבוקר דווח, בטלוויזיה של חמאס, כי נרקמת עסקת חילופי שבויים בין ישראל לארגון הטרור העזתי. בתמורה ישראל תקל על המצור ברצועה ותשחרר אסירים ביטחוניים.