מסתמן: עיטור גבורה לארי פולד הי"ד

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הורה למפכ"ל לכנס את ועדת העיטורים במשטרת ישראל כדי להעניק את העיטור הגבוה ביותר בארגון לנרצח הפיגוע בגוש עציון שלמרות פציעתו האנושה נאבק במחבל והציל רבים אחרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/18 07:55 ב בחשון התשעט

מסתמן: עיטור גבורה לארי פולד הי"ד
ארי פולד הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

ארי פולד הי"ד, שנרצח לפני מספר שבועות בפיגוע בגוש עציון, צפוי לקבל עיטור גבורה ממשטרת ישראל, כך פורסם הבוקר (חמישי) ב'ידיעות אחרונות'.

לפי הפרסום, השר לביטחון פנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, פנה למפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, וביקש ממנו לקדם את המהלך באמצעות כינוס ועדת העיטורים במשטרת ישראל.

מעדויות ומסרטונים שפורסמו לאחר פיגוע הדקירה בצומת גוש עציון, נראה פולד כשהוא נאבק במחבל, גם לאחר שנדקר ונפצע באורח אנוש ובהמשך מת מפצעיו.

ילדיו של פולד בהלווייה

ילדיו של פולד בהלווייהצילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

בסמכות ועדת העיטורים של המשטרה להמליץ על הענקת ארבעה עיטורים: צל"ש המפכ"ל, עיטור המופת, עיטור האומץ ועיטור הגבורה, שהוא העיטור הגבוה ביותר ואותו רשאי להעניק השר לביטחון פנים. בחודש הבא צפוי להתקיים טקס מיוחד להענקת עיטורים לשוטרים ואזרחים שהפגינו אומץ לב במהלך אירועי טרור שונים.

"ארי פולד הפגין גבורה עילאית תוך חירוף נפשו כשברגעיו האחרונים רדף אחרי המחבל שדקר אותו למוות, ניטרל אותו ובכך הציל את חייהם של אזרחים אחרים", אמר השר ארדן והוסיף כי "בנוסף לשדה הקרב, ארי נלחם למען מדינת ישראל גם בזירה הבינלאומית והיה חלק מרשת פעילי ההסברה שהקמנו כדי להראות לעולם את האמת על ישראל ולחשוף את השקרים של מחרימי ישראל. ארי הוא דוגמה ומופת לכולנו וראוי שנוקיר אותו על כך".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן