מנכ"ל הבית היהודי ל'כיפה: הקמפיין עלה ללא אישורנו

"כל מה שיש לו נגיעה תקשורתית ברמה הארצית צריך לעבור את האישור שלנו", הסביר ניר אורבך בנוגע לקמפיין נגד החרדים של חגית משה והדגיש כי "כך גם אמור היה להיות בירושלים". בטוויטר כתב: "בושה שקמפיין כזה בא לעולם"

חדשות כיפה משה ויסטוך 06/08/18 13:16 כה באב התשעח

מנכ"ל הבית היהודי ל'כיפה: הקמפיין עלה ללא אישורנו
ניר אורבך, צילום: דוברות הבית היהודי

מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך התייחס לקמפיין נגד החרדים של הסניף הירושלמי, שעורר היום (שני) מהומה במערכת הפוליטית, והסביר כיצד הוא עלה ללא ידיעתם.

"זה קו מאוד דק", הוא אמר ל'כיפה' והסביר כיצד מערכת היחסים בין הרמה הארצית למוניציפלית אמורה לעבוד, "אנחנו כעיקרון לא נכנסים לכל שיקול של הרשימות המוניציפליות. המפלגה נותנת גב מצד אחד, אך גם משחררת את החבל ליוזמות פנימיות באזורים השונים".

לצד זה ציין כי "בתחילת הקמפיין של כלל הבחירות המוניציפליות אנחנו הודענו שכל מה שיש לו נגיעה תקשורתית ברמה הארצית צריך לעבור את האישור שלנו". לדבריו, "כך גם אמור היה להיות בירושלים ונדאג שיהיה בעתיד".

משה ובנט בחניכת קמפיין הבחירות בירושלים

משה ובנט בחניכת קמפיין הבחירות בירושליםצילום: צילום מסך

כפי שמנכ"ל המפלגה ציין, בבית היהודי לא עוקבים או מאשרים כל קמפיין וכל מסר שיוצא תחת ידיהם של הרשימות המוניציפליות. עם זאת, במקרה הזה ציפו בהנהגה הארצית כי חגית משה ויועציה יפנו אליהם בטרם יפרסמו את הדברים, אך בסופו של דבר הקמפיין עלה ללא ידיעתם וללא אישורם

בטוויטר צייץ אורבך בנוגע לקמפיין עצמו וכתב כי "אבן שטיפש אחד זרק - מאה חכמים לא יוציאו. בושה שקמפיין כזה בא לעולם. זה לא מייצג את המפלגה בשום צורה. אדאג שדברים כאלו לא יחזרו על עצמם בעתיד".