מיכל סלומון: "צריך עונש מוות למחבלים"

אלמנתו של אלעד שנרצח בפיגוע בנווה צוף, התייחסה להריסת ביתו של המחבל שרצח גם את חמיה וגיסתה, "את הבית שלהם אפשר לבנות מחדש, אבל את הבית שלי החריבו לתמיד"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/08/17 08:25 כה באב התשעז

מיכל סלומון: "צריך עונש מוות למחבלים"
משחזרת את רגעי האימה. מיכל סולומון, צילום: צילום מסך

מאז הפיגוע בנווה צוף בו נרצח בעלה אלעד הי"ד, הקפידה אלמנותו מיכל סלומון שלא לדבר ולהתייחס למחבל עצמו. הבוקר (חמישי), היא התייחסה להריסת ביתו של המחבל ואמרה שלדעתה לא צריך לעצור שם.

"את הבית שלהם אפשר לבנות מחדש, אבל את הבית שלי החריבו לתמיד", היא אמרה ל'ידיעות אחרונות' והוסיפה כי היא שמעה "על הריסת בית המחבל מגורמי הביטחון".

מיכל, שנותרה עם חמשת ילדיה המשותפים עם אלעד, הדגישה כי הענישה של אותם מחבלים צריכה להיות הרבה יותר כואבת עבורם, "צריך עונש מוות כדי שהמחבלים לא יזכו להקים בית מחדש, ואם לא עונש מוות, צריך להחמיר בצורה קיצונית את תנאי הכליאה שלהם ולמנוע מהם כל דבר שאינו מינימום, כמו טלוויזיה או אפשרות ללמוד. הם רצחו והם צריכים להיענש, לא מגיע להם פנסיון על חשבוננו".

הריסת בית המחבל

הריסת בית המחבלצילום: דובר צה"ל

בלילה שבין שלישי לרביעי, הרסו כוחות הביטחון את ביתו של המחבל בכפר קובר שליד רמאללה. עם זאת, אנשי הכפר נתנו לבני משפחתו שטח אדמה בכפר שעליו הם יוכלו לבנות את ביתם החדש.

דבריה של מיכל הגיעו גם על רקע מעצרם של חמישה מבני המשפחה, בחשד שידעו על כוונתו אך לא ניסו למנוע זאת. העצורים הם אביו ואימו, שניים מאחיו ודודו של המחבל שרצח בדקירות סכין את יוסף, טובה ואלעד סלומון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן