מטה בנימין: אפי שרון חובר לשילה אדלר. גנץ: " אפי שרון מכר את עקרונותיו"

איחוד בבחירות למועצת מטה בנימין: אפי שרון הסיר את מועמדותו ותומך בשילה אדלר לראשות מטה בנימין. ישראל גנץ, המתמודד גם הוא, מסר בתגובה: "אפי שרון מכר את עקרונותיו תמורת דיל פוליטי. ההיסטריה במטה אדלר גרמה לו להציע ג'וב תמורת קומבינה פוליטית"

חדשות כיפה יהונתן קליין 08/10/18 14:32 כט בתשרי התשעט

מטה בנימין: אפי שרון חובר לשילה אדלר. גנץ: " אפי שרון מכר את עקרונותיו"
שילה אדלר ואפי שרון, צילום: יח"צ

אפי שרון, שהתמודד עד כה לראשות מועצת מטה בנימין מול שילה אדלר וישראל גנץ, החליט להסיר את מועמדותו ולהתגייס באופן פעיל לבחירתו של שילה אדלר כראש מועצת מטה בנימין. מדובר במהלך משמעותי שעל פי הסקרים שפורסמו עד כה מבטיח ניצחון של שילה אדלר כבר בסיבוב הראשון. 

אפי שרון אמר למקורביו כי הציב לעצמו מטרה עליונה: לקדם את האג'נדה של החלפת הראש ומתן שירות איכותי ביותר בתחומים שונים בבנימין.  זו גם הייתה ססמת הבחירות שליוותה אותו בקמפיין. "על מנת להשיג מטרה זו באופן ודאי", אמר שרון, "החלטתי להסיר את מועמדותי ולהבטיח כבר בסיבוב ראשון את ניצחונו של שילה אדלר כדי לקדם יחד את האג'נדה המשותפת עליה הסכמנו. שילה שותף לעמדתי שיש לחולל שינוי דרמטי בהנהגת בנימין ולהציג תפיסה חדשה ורעננה לניהול המועצה". אמר שרון. 
 לאחר שבחן את הנתונים ולאחר עבודת שטח, הגיע למסקנה שהשינוי לו מייחלים תושבי בנימין יבוא רק באמצעות חבירה לשילה אדלר שמציג גישה חדשה ורעננה ואלטרנטיבה למצב הקיים בבנימין. גם הסקרים מוכיחים זאת, אמר שרון . 

שילה אדלר ברך על החלטתו של אפי שרון לחבור אליו ואמר כי "אפי שרון הוא איש ציבור ראוי ביותר שמכיר היטב את המועצה ואת הזקוק בה לניעור משמעותי. הסקרים השונים  מלמדים שבכוחו של אפי שרון להביא תמיכה של עשרות אחוזים. זהו כח משמעותי שיסייע להכריע את המערכה", אמר שילה אדלר. הוא ציין עוד כי "אפי יהיה שותף מרכזי בהבאת השינוי לבנימין כי הגיע זמן בנימין. הגיע הזמן לחולל מהפכה בכבישים ובחינוך, בתעסוקה ובשירות לתושב. עם אפי שרון, ננצח בעזרת השם".

ממטה ישראל גנץ נמסר בתגובה כי "אפי שרון המועמד שחרט על דגלו, לטובת התושבים, מאבק בממסדים החלודים ושהצהיר שיעצור תשלום מיסי אמנה, מכר היום את כל עקרונותיו תמורת דיל פוליטי עם מועמד הממסדים הישנים - אמנה ומועצת יש״ע. אפי שרון הפר היום ברגל גסה את כל הבטחותיו ומפנה עורף לקהל בוחריו. תושבי בנימין מצפים משרון ואדלר לחשוף בפניהם את הדיל הפוליטי. תומכי שרון המרומים מצפים לדעת תמורת מה הוא מכר אות".

ממועצת יש"ע ותנועת אמנה נמסר: "מועצת יש"ע ותנועת אמנה אינן מעורבות כלל בבחירות לרשויות המוניציפליות ולא מריצות אף מועמד כזה או אחר. נפעל בעתיד עם כל מועמד שייבחר, כפי שעשינו עד עתה. ההודעה שיצאה היום על תוכנה וסגנונה היה ראוי שלא תצא כלל".