ירוצו לבד? ועדת האיתור של הבית היהודי מחפשת מועמדים לרשימה

ועדת האיתור של הבית היהודי התכנסה כדי לבחור מועמדים למפלגה לקראת הבחירות הקרובות | יו"ר הבית היהודי: "תהיה לנו נבחרת מצוינת של אנשים ונשים מופלאים שישימו את הציבור הדתי לאומי על המפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/22 08:02 כח בתמוז התשפב

ירוצו לבד? ועדת האיתור של הבית היהודי מחפשת מועמדים לרשימה
צילום: הבית היהודי

אחרי שבשבוע שעבר מפלגת הבית היהודי התחדשה עם נציג חדש בראש הרשימה, במפלגה מתכוונים לנהל קמפיין עצמאי בשלב זה ולא להתאחד עם רשימה קיימת. אמש (ג') התכנסה לראשונה ועדת האיתור של המפלגה לפגישה ראשונה.

בפגישה נכחו חגית משה יו"ר המפלגה, יוסי ברודני המוצב בראש הרשימה ויגאל דנינו מנכ"ל המפלגה. במהלך ועדת האיתור, דנו חברי מרכז הבית היהודי בדרכי הבחירה והפעולה לאיתור מועמדי המפלגה לכנסת ה-25.

צילום: הבית היהודי

אנו נעמיד את הנבחרת הכי טובה בכנסת ה-25 של אנשים ונשים המגיעים מעולם העשייה

חגית משה, יו"ר מפלגת בית היהודי, מסרה: "הועדה היא המשכו של המהלך לבחירת הרשימה הטובה ביותר לכנסת מטעם מפלגת הבית היהודי-מפד"ל. מוטלת על כתפי החברים אחריות כבדה לבחירת הנציגים הראויים ביותר ואני סמוכה ובטוחה שדרכם תצלח ובע"ה נצליח".

יוסי ברודני, ראש הרשימה, מסר: "מפלגת הבית היהודי-המפד"ל בוחרת את נציגיה לרשימת המפלגה לכנסת ה-25. תהיה לנו נבחרת מצוינת של אנשים ונשים מופלאים שישימו את הציבור הדתי לאומי על המפה. מפלגת הבית היהודי-המפד"ל תתמודד עצמאית בבחירות ותהיה חברה משמעותית בכנסת ובממשלה הבאים. אנו נעמיד את הנבחרת הכי טובה בכנסת ה-25 של אנשים ונשים המגיעים מעולם העשייה".

ברודני על ימינה: לא מייצגת את הציבור הדתי לאומי

כזכור, בשבוע שעבר, התראיין בפעם הראשונה יו"ר הבית היהודי. ברודני נשאל מה ההבדל בין מפלגת הבית היהודי לבין המפלגות האחרות במגזר. "ימינה לא מייצגת את הציבור הדתי לאומי וראינו את זה גם בבחירות האחרונות ולכן הם לא במשחק בכלל", הבהיר, "ויש את הציונות הדתית שהיא מתאימה לחלק מהציבור הדתי לאומי. יש הבדל גדול מאוד, הם דתיים ולאומיים ואנחנו דתיים לאומיים וישראלים. אנחנו באים מתוך גישה שהיא מחברת, מאחדת מלכדת, היא שיטה שבאה ואומרת שאנחנו יודעים גם לפתוח דף גמרא וגם להיות מעורבים בתרבות, להיות חלק מהחברה הישראלית".