מזכ"ל מפלגת העבודה: סרטון הסתה? דמעות תנין מצד ימין

סרטון "הימין המתנחלי" שפרסם יו"ר צעירי מפלגת העבודה תומר פינס מקבל תמיכה ממזכ"ל המפלגה ערן חרמוני: "רבין נרצח אחרי מסע הסתה משומן. חשבון הנפש בצד המסית -לא נעשה מעולם"

חדשות כיפה גלעד כהן 25/08/18 20:51 יד באלול התשעח

מזכ"ל מפלגת העבודה: סרטון הסתה? דמעות תנין מצד ימין
מתוך הסרטון של תומר פינס, צילום: צילום מסך

ביום חמישי האחרון פרסם יו"ר צעירי מפלגת העבודה, תומר פינס סרטון ובו הוא טוען כי "הימין המתנחלי" לטענתו לא הסית לרצח רבין רק בשביל למנוע את חלוקת הארץ, אלא בשביל לרשת את כולה. אתר 'כיפה' פנה למספר גורמי מפתח במפלגת העבודה אך טרם התקבלו תגובות. מי שמיהר ותמך בפינס על הסרטון הוא מזכ"ל המפלגה, ערן חרמוני.

הסרטון "הימין המתנחלי" פורש משנה לפיה הימין אחראי לרצח רבין. לימין השתלם לרצוח את רבין, הימין רוצה לחסל את מה שרבין ייצג. הימין לפי פינס, מפחדים שתהיה כאן מדינה שמכבדת נשים, מדינה שיש בה חופש ביטוי ומדינה עם שווין. לימין יש חלום, כך על פי פינס, להפוך את מדינת ישראל למדינת הלכה. "האחים היהודים של בנט (הקבלה לתנועת 'אחים המוסלמים') משתלטים על מערכת החינוך כדי לגרום לילדים שלנו להיות עיוורים וצייתנים. הם משתלטים על מערכת המשפט כדי לוודא שבג"ץ לא יפריע". כל על פי פינס.

ערן חרמוני, מזכ"ל מפלגת העבודה צייץ בטוויטר כי "סרטון הסתה? כמה דמעות תנין מצד ימין (גם המתנחלי). פתאום נהיו שם צמחונים. בוא נתחיל בזה שלא תהפכו את השמאל לבוגדים, ותסיתו באופן שיטתי נגד כל מי שמעז שלא לחשוב כמותכם. נ.ב ל"שוכחים": רבין נרצח אחרי מסע הסתה משומן. חשבון הנפש בצד המסית -לא נעשה מעולם."