מועצות יהודה ושומרון: אלה תוצאות הבחירות

חוץ מירושלים והערים הגדולות נערכו בחירות גם במועצות שונות כמו השומרון, קדומים, קרני שומרון, אפרת, הר חברון ועוד. האם המועמדים שלכם נבחרו? הפרטים המלאים בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/18 04:10 כב בחשון התשעט

מועצות יהודה ושומרון: אלה תוצאות הבחירות
אליהו ליבמן, צילום: הלל מאיר

גם במועצות השונות ברחבי יהודה ושומרון הצביעו אמש, והלילה (רביעי) לאחר ספירת הקולות, נבחרו המועמדים שנבחרו לכהונה בת חמש השנים הקרובות.

המועצה האזורית שומרון: לאחר פרישתו מהמירוץ של גרשון מסיקה, נותר יוסי דגן במירוץ לבד עם פול גולבנבסקי מצופים, והלילה הוא ניצא אותו ברוב מוחץ של 81% לעומת 19% בלבד.

מועצה אזורית בנימין: ישראל גנץ ניצח עם 52 אחוז לעומת 47 לשילה אדלר

"אני רוצה להודות לקב"ה, שזיכה אותי וזיכה את כולנו, לחיות בשומרון לבנות אותו ובעז"ה לבנות אותו יותר ולסלול אותו יותר", אמר המנצח והוסיף כי הוא "מבטיח לעשות הכל כדי לא לאכזב אתכם. יחד נפתח את השומרון".

מועצה מקומית קדומים: ראש המועצה מאז שנת 2007 ויו"ר מועצת יש"ע, חננאל דורני, גרף 1307 מהקולות, 70 אחוז, וגבר על יואל מסורי שזכה בתמיכת יתר הבוחרים.

חוגג ניצחון. דורני וותיק

חוגג ניצחון. דורני וותיקצילום: מדף הפייסבוק של עוזאל ותיק

מועצה מקומית אפרת: תוצאות סופיות עדיין אין, אך מספירת כמעט כל הקולות עולה כי עודד רביבי ניצח את המועמד אברהם חדידה, ונבחר שוב לעמוד בראש המועצה.

מועצה אזורית הר חברון: עם תום ספירת הקולות בקלפיות הר חברון ובטרם נספרו קולות החיילים, עומדת חלוקת הקולות לראשות המועצה כך: %66 ליוחאי דמרי ו% 34 לשוש אדר. אחוז ההצבעה בבחירות בהר חברון עמד על כ 61%. יש לציין שדמרי אמנם ניצח בפער, אך התוצאה רחוקה מלהיות אופטימלית מבחינתו כיוון שהמועמדת שמולו, שוש אדר, נחשבת אלמונית ואף לא ניהלה קמפיין רציני.

בתום ספירת הקולות אמר דמרי: "מודה לתושבי הר חברון היקרים על האמון החוזר שניתן לי להמשיך ולהנהיג את המועצה בעשייה החשובה לשגשוג תנופה צמיחה ופיתוח. תכניות רבות לפנינו ובע"ה יחד עם חברי המליאה והיישובים נפעל במרץ להביא בשורה בקליטה, באיכות החיים ובשירות מצוין לתושבים".

ימשיך לקדנציה נוספת. דמרי

ימשיך לקדנציה נוספת. דמריצילום: באדיבות המצולם

המועצה המקומית בית אל: ראש המועצה המכהן, שי אלון, ניצח בפער גדול ויחל קדנציה נוספת במועצה. אלון גרף את קולותיהם של 84% מהמצביעים, לעומת 16% של מי ששימשה כדוברת המועצה, יעל בן ישר.

מועצה מקומית קרית ארבע: מהפך! מספירת מרבית הקולות עלה כי אליהו ליבמן הצליח לגבור על ראש המועצה המכהן, מלאכי לוינגר, ולהיבחר לראשות המועצה.

המועצה המקומית קרני שומרון: מתוצאות כמעט סופיות עלה כי רות שפיצר לא הצליחה להדיח את יגאל להב שזכה במרבית הקולות ובכהונה נוספת.