"מה שנעשה לאמנון אברמוביץ' - חרפה. כל שרי הליכוד פחדנים"

לאחר תשדיר 'הליכוד TV' בו הוצג חיקוי של פרשן חדשות 12, והמנחה אלירז שדה לעג לפציעתו בשדה הקרב, תוקף עמיתו של אברמוביץ', הפרשן הצבאי רוני דניאל, את נתניהו: "כשנתניהו יגיע לבקר פצועים - שלא יתרגשו מזה. הוא ישתמש בפציעתם כשזה ישרת אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/19 19:15 טז באדר ב'

"מה שנעשה לאמנון אברמוביץ' - חרפה. כל שרי הליכוד פחדנים"
אמנון אברמוביץ, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

פרשת אמנון אברמוביץ' מסרבת לדעוך. לאחר שהפרשן הפוליטי של חדשות 12, הנחשב לאחד ממתנגדיו העקביים של ראש הממשלה נתניהו, הוצג על ידי חקיין בתוכנית 'הליכוד TV', המשודרת בערוץ הפייסבוק של ראש הממשלה, כחלק מקמפיין הליכוד, והמנחה אלירז שדה לעג לו על פציעותיו במלחמת יום הכיפורים. אברמוביץ', כזכור, נכווה קשה בגופו ובפניו במלחמת יום הכיפורים. "אני נראה טוב?", שאל השחקן שאופר כאדם הסובל מכוויות בפניו. "אתה נראה טיל, כמו תמיד", השיב לו אלירז שדה.  

https://www.facebook.com/136760552522/posts/10156379874212523/

הסרטון, שהוסר בהמשך מדף הפייסבוק של נתניהו, עורר גל תגובות נזעמות. באולפן שישי אמש (ו') תקף פרשן חדשות 12 רוני דניאל, עמיתו של אברמוביץ', את ראש הממשלה. "אתמול בליכוד טי וי, החרפה הזאת", אמר דניאל, וציין שאברמוביץ׳ יצא מהאולפן, לבקשתו. "אמנון אברמוביץ' לא יושב כאן, הוא לא רצה לשבת כאן כשאני מדבר את הדברים האלה. הוא גם לא רצה שאדבר על זה. מה שהיה שם זה חרפה שאין כדוגמתה. להתנפל על לוחם שנלחם בטנק, קיבל צל״ש, שהציל את חבריו, ולהיטפל למראה, לפציעתו, זה הכי נמוך שאני מעלה בדעתי.

דניאל הוסיף: "דיברתי עם שרים בליכוד אבל הם לא יגידו כלום בפומבי. כולם פחדנים". עוד אמר: "כשביבי נתניהו יבוא בפעם הבאה לבית חולים וישים יד מלטפת על ראשו של לוחם, אני ממליץ ללוחם הזה לא להתרגש מזה. כי כאשר ואם הפציעה שלך תהיה משהו שיכול לשרת את נתניהו, הוא ישתמש בזה באופן ציני ומכוער... אם אני הייתי שוכב במיטה הזאת הייתי קם ויוצא מהחדר".