טראמפ: "אנחנו צריכים להגן על ישראל - ונעשה זאת"

נשיא ארה"ב נאם באירוע בחירות בניו יורק, והתייחס ללחימה בדרום ולמתקפות ארגוני הטרור: "בגלל שהעם בישראל חזק ומתקדם כל כך, הם מצליחים יותר מכל מדינות האזור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/19 09:41 טו בחשון התשפ

טראמפ: "אנחנו צריכים להגן על ישראל - ונעשה זאת"
דונאלד טראמפ, צילום: shutterstock

ברית הגנה? נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, נאם אמש (ג') באירוע בחירות בקהילה היהודית בניו יורק, והתייחס למצב בישראל ולהסלמה הנוכחית ברצועת עזה. טראמפ, שיעמוד לבחירה נוספת בעוד שנה, ואולי יאותגר עוד קודם לכן בתוך מפלגתו, אמר כי ארה"ב תוסיף לתמוך בישראל.

"אנחנו עוקבים בדאגה אחרי המתרחש בישראל", אמר נשיא ארה"ב. "יש ירי מתמשך של טילים מצד ארגוני הטרור. זה רע מאוד ובעיקר מפחיד מאוד עבור האזרחים". לדברי טראמפ, "אנחנו צריכים להגן על ישראל ונעשה זאת. זו מדינה נהדרת עם אנשים נהדרים".  

בהמשך התייחס למצבה של ישראל מול שכנותיה הערביות, ושיבח את ה'ראש הישראלי': "צריך לזכור שמדובר בכתם זעיר על המפה. כשאתה מסתכל על האימפריות הערביות מסביב, זה באמת נראה כמו נקודה קטנטנה. אבל בגלל שהעם בישראל חזק ומתקדם כל כך הם מצליחים יותר מכל מדינות האזור. אה, ויש להם גם מגן ותומך מצויין כמו דונלד טראמפ", הוסיף בבדיחות.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן