מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נתניהו לצד גלנט והרמטכ"ל: "אנחנו מקבלים את ההחלטות פה אחד"

ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל מכחישים את הדיווחים על משבר אמון ביניהם: "הדרג המדיני וצה"ל מנהלים דיונים ענייניים ואיכותיים. מול עינינו רק דבר אחד - ביטחון מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/23 23:17 ח בחשון התשפד

נתניהו לצד גלנט והרמטכ"ל: "אנחנו מקבלים את ההחלטות פה אחד"
"מקבלים את ההחלטות בקבינט לניהול המלחמה פה אחד", נתניהו גלנט והרצי הלוי, צילום: קובי גדעון /לע"מ

ברקע הדיווחים על משבר אמון בין הדרג הביטחוני לדרג המדיני, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון, יואב גלנט והרמטכ"ל ,רב-אלוף הרצי הלוי מסרו הערב (ב') הצהרה משותפות בפתח הערכת המצב בקריה בתל אביב. נתניהו הבהיר כי לא קיים משבר אמון בין הדרג המדיני למערכת הביטחונית: "כלל ההחלטות מתקבלות פה אחד" הדגיש נתניהו. "אנחנו מקבלים את ההחלטות כאן ובקבינט לניהול המלחמה פה אחד. אנחנו עושים את זה באחריות רבה. אנחנו עושים את זה גם בחרדת קודש".

גלנט: "מסר לאויבים שלנו לקראת שלבים קשים שעוד צפויים לנו"

שר הביטחון הוסיף: "אני מברך על הקמתו של קבינט המלחמה, אני חושב שזו ברכה למדינת ישראל ולעם בישראל. זה מסר של אחדות גם לכולנו כאן בארץ, וגם אל מול האויבים שלנו לקראת שלבים קשים שעוד צפויים לנו במהלך המלחמה".

הרמטכ"ל: "מול עינינו רק דבר אחד - ביטחון מדינת ישראל"

הרמטכ"ל הדגיש: "אנחנו מנהלים מלחמה, ראיתי את הכוחות בשטח ערוכים ומוכנים. אנחנו דנים כאן כל ערב בסוגיות מורכבות. הדרג המדיני וצה"ל מנהלים דיונים ענייניים ואיכותיים. מול עינינו רק דבר אחד - ביטחון מדינת ישראל".

ההצהרה המשותפת של ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל