"חוברים לאש"ף, לאיראן": נתניהו המריא לארה"ב ותקף את המפגינים

לפני שהמריא לעצרת האו"ם בארצות הברית, סיפק ראש הממשלה הצהרה ותקף את המפגינים בחריפות. על הפגישות המדיניות שמצפות לו: "לצערי לא יכול להיפגש עם כל המנהיגים שביקשו". נתניהו ייפגש עם אילון מאסק: "הוא מפלס את הדרך שתשנה את פני האנושות"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 18/09/23 07:37 ג בתשרי התשפד

"חוברים לאש"ף, לאיראן": נתניהו המריא לארה"ב ותקף את המפגינים
נתניהו ורעיייתו בדרכם לארצות הברית, צילום: אבי אוחיון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הלילה (א') לביקורו המדיני בארצות הברית, שם ינאם בעצרת האו"ם, ייפגש עם מנהיגי מדינות ובראשם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. נתניהו יפתח את ביקורו בקליפורניה שם יפגוש את איש העסקים ובעליי טוויטר אילון מאסק. הפגנות מתנגדי הרפורמה ילוו את ראש הממשלה גם במהלך שהותו בארצות הברית ובהצהרה שסיפק לפני המראתו תקף נתניהו בחריפות את המפגינים ואמר: "אנחנו רואים הפגנות נגד ישראל של אנשים שחוברים לאש"ף, לאיראן. שום דבר כבר לא יפתיע אותי".

\

"לצערי לא יכול להיפגש עם כל המנהיגים שביקשו"

"אני יוצא עכשיו לעצרת האו"ם" אמר נתניהו, "בימים אלו גם אפגוש מנהיגים רבים מהעולם, בראשם הנשיא ביידן, שאיתו אדבר בין השאר ובראש ובראשונה על איראן והרחבת מעגל השלום" אמר נתניהו. ראש הממשלה ייפגש בשולי העצרת גם עם נשיאי גרמניה, אוקראינה וטורקיה.

נתניהו לפני המראתו

נתניהו לפני המראתו צילום: אבי אוחיון /לע"מ

נתניהו הוסיף: "אני חייב להגיד שזה די מרגש לראות את ריבוי הבקשות לפגישות. אני לצערי לא יכול להיפגש עם כל המנהיגים שביקשו, אבל מקווה להיפגש עם רובם". ברקע הדיווחים כי ביידן יעלה לדיון בפגישתם גם את נושא הרפורמה המשפטית בישראל, נתניהו בחר להדגיש את הנושא האיראני ואמר: "אני כמובן אדגיש את זה, שאיראן מפרה את כל ההתחייבויות שלה, שהיא משקרת במצח נחושה, שהיא מתכוונת גם לפתח נשק גרעיני וגם להמשיך את התוקפנות שלה באזור".

מאסק, במשרד הבריאות הגיבו

מאסק, ייפגש עם נתניהו, צילום: shutterstock

אילון מאסק? "אפעל שישקיע בישראל"

על פגישתו הצפויה עם אילון מאסק אמר נתניהו: "אדון איתו על נושא הבינה המלאכותית, וגם אפעל שישקיע בישראל בשנים הקרובות. האיש הזה במידה רבה מפלס את הדרך שתשנה את פני האנושות ותשנה גם את פני מדינת ישראל - ישראל צריכה להיות מובילה בנושא הבינה המלאכותית, וכפי שהפכנו אותה לגורם מוביל בנושא הסייבר, כך נעשה גם בתחום הזה".