החטיפה באתיופיה הייתה מבויימת? משטרת גונדר: "הוא לא נחטף"

יומיים מאז דווח על חטוף ישראלי בגונדר שבאתיופיה והפרשה מסתעפת. בבדיקת משרד החוץ עלה החשד כי מדובר בחטיפה מבויימת. במשטרת גונדר הגיבו: "אנשים שמפיצים את הסיפור הזה מפרים את הסדר הציבורי וזורעים בהלה" | משטרת ישראל: "הנושא הועבר לטיפול גורמים במשרד החוץ"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 13/07/23 21:28 כד בתמוז התשפג

החטיפה באתיופיה הייתה מבויימת? משטרת גונדר: "הוא לא נחטף"
שוטרים באתיופיה, חשד שהחטיפה מבויימת, צילום: shutterstock

יומיים חלפו מאז הדיווח על אזרח ישראלי שנחטף בגונדר שבאתיופיה ונראה שהפרשה מקבלת תפנית חדשה. על פי דיווח ב"חדשות 12" ייתכן ובכלל מדובר בחטיפה מבויימת. במשרד החוץ פועלים מאז היוודע דבר החטיפה לברר את פרטי המקרה ולערב את הרשויות באתיופיה אך במשטרת גונדר הודיעו כי מדובר בחטיפה מבויימת.

הודעת משטרת גונדר

המשטרה עצרה שני חשודים בחטיפה של הישראלי ולאחר מכן שחררה הודעה בה נכתב: "לאחרונה מופצות ברשתות החברתיות שמועות על כך שישראלי נחטף בגונדר, גם מפקד המחוז אמר אחרי שבדק - הוא לא נחטף. אותם אנשים שמפיצים את הסיפור הזה מפרים את הסדר הציבורי וזורעים בהלה. אנו פונים לתושבי גונדר להתעדכן באמצעותנו ולא באמצעות הרשתות".

השר כהן, השגריר האוקראיני יזומן לשיחת נזיפה

השר כהן, המשרד מברר את הנושא. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משטרת ישראל: "הנושא הועבר לגורמים הרלוונטים במשרד החוץ"

במשטרת ישראל הגיבו גם הם לאירוע וטענו כי כרגע הטיפול מצוי בתחומי האחריות של משרד החוץ בלבד. בהודעה שפרסמו נכתב: "בהמשך לפניות כתבים בדבר תלונה שהוגשה על נעדר הנמצא באתיופיה, נבהיר כי הנושא הועבר כנדרש לטיפול הגורמים הרלוונטים במשרד החוץ. ככל שיתקבל עדכון רשמי אחר ממשרד החוץ, ייבחן בהתאם".