אירוע מחריד בצרפת: 6 ילדים נדקרו בפארק ליד אגם אנסי

שישה ילדים ומבוגר נפצעו מדקירות בפארק ליד אגם אנסי שבדרום-מזרח צרפת | התוקף, מהגר מסוריה בן 32, נעצר על ידי המשטרה המקומית לאחר שנורה ברגליו

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 08/06/23 13:32 יט בסיון התשפג

אירוע מחריד בצרפת: 6 ילדים נדקרו בפארק ליד אגם אנסי
צילום: shutterstock

פיגוע בצרפת: שישה ילדים ומבוגר נדקרו הבוקר (ה') בעיירה אנסי שבהרי האלפים שבדרום-מזרח צרפת. שלושה מהילדים שנפצעו פונו לבית החולים המקומי במצב אנוש. שר הפנים הצרפתי, ג'רלד דרמנין, שהגיע לזירת האירוע אמר כי החשוד במעשה, מהגר סורי בן 32, נעצר על ידי המשטרה הצרפתית לאחר שנורה ברגליו. הרקע לאירוע עדיין לא ידוע.

תיעוד של תפיסת החשוד במעשה:

על פי העדויות, האירוע התרחש הבוקר בסביבות השעה 9:45, כאשר הדוקר נכנס למגרש המשחקים הסמוך לאגם המפורסם של העיירה. לפי גורם ביטחוני שהתראיין לתקשורת הצרפתית, הדוקר החל לתקוף קבוצת ילדים כבני שלוש בזמן ששיחקו ואף תקף פעוטות בתוך בעגלות.

מקרון: "ילדים ומבוגר נמצאים בין חיים ומוות"

נשיא צרפת, עמנואל מקרון, הגיב לאירוע והביע את דאגתו לשלומם של הפצועים. בציוץ שפרסם בעמוד הטוויטר שלו כתב "זו מתקפה פחדנית. ילדים ומבוגר נמצאים בין חיים ומוות. האומה בהלם. מחשבותינו איתם, עם משפחותיהם ועם שירותי החירום שהתגייסו", כתב מקרון. 

ראש ממשלת צרפת, אליזבת בורן, הודיעה לערוצי התקשורת המקומיים כי היא עושה את דרכה לזירה. המחוקקים בפריז קטעו דיון בפרלמנט בעקבות הדיווחים הראשוניים על המתקפה ועמדו שם דקת דומייה, אף שלא דווח על הרוגים באירוע.