נסראללה מרוצה מהמצב בישראל: "סופה של היישות הציונית"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה התייחס למצב בישראל בעקבות המחלוקת סביב הרפורמה במערכת המשפט: "כל ההחלטות שלה מגבירות את הנחישות ואת האמונה של הפלשתינים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/23 19:39 יג באדר התשפג

נסראללה מרוצה מהמצב בישראל: "סופה של היישות הציונית"
חסן נסראללה, צילום: Ferran Queved/flash90

הדיונים והוויכוחים בישראל על הרפורמה במערכת המשפט, כולל אמירות מסיתות ושנויות במחלוקת של בכירים ישראלים, זוכים ליחס רב ברחבי העולם. בתוך כך, מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס היום (ב') למצב בישראל ואמר כי ישראל קרובה מתמיד לסופה.

"כל מה שקורה הם סימנים לסוף של הישות הציונית"

לדבריו של נסראללה, הממשלה החדשה מגבירה את נחישותם של הפלשתינים להתוקמם נגד ישראל. "כל עמי האזור שלנו נקראים לעמוד לצד העם הפלשתיני ואסיריו במיוחד בזמן הזה שבו יש ממשלה קיצונית בישות הציונית. כל מה שקורה הם סימנים לסוף של הישות הציונית. כל ההחלטות שלה מגבירות את הנחישות ואת האמונה של הפלשתינים לבצע פעולות נגד הכיבוש", אמר נסראללה.

יום קשה של הפגנות

יום קשה של הפגנות צילום: Erik Marmor/Flash90

"יש לנו כוח הרתעה בעימות מול הישות הציונית"

מזכ"ל ארגון הטרור התייחס לאירועים בחווארה "לא צריך עוד עדות לכך שישראל אכזרית אחרי שרואים מה שקרה בחווארה, יש לנו כוח הרתעה בעימות מול הישות הציונית". על הצעת החוק לעונש מוות למחבלים אמר כי "זה שמאיים שמי שיבצע פעולות יוצא להורג - הוא בור ויקדם את המתנגדים".

נסראללה התייחס להסכם הגבול הימי שנחתם בחודש אוקטובר האחרון ואמר כי "בגבול הימי אנחנו אף פעם לא סומכים על האויב ואני רוצה להזכיר את המשוואה. עם הכרזת ההסכם הדגשנו שאם יהיה איסור או עיכוב בהפקת הנפט והגז ללבנון - הדבר יבוא לידי ביטוי מול האויב". כמו כן, הדגיש נסראללה כי "הסכם שרטוט הגבול הימי איננו נורמליזציה, ואנחנו אף פעם לא מחפשים להשביע את רצונה של ארה"ב".