המשטרה עצרה חשודים בתקיפת יהודי בתחנת דלק בירושלים | צפו בתיעוד

כחלק מגל המהומות שפקד את ישראל בשבועות האחרונים תועדו צעירים תוקפים יהודי בתחנת דלק בירושלים, המשטרה עצרה את החשודים בתקיפה, דודו של המותקף: "המקרה מצטרף לעוד עשרות מקרים שאיש לא שומע עליהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/21 16:59 יג בסיון התשפא

המשטרה עצרה חשודים בתקיפת יהודי בתחנת דלק בירושלים | צפו בתיעוד
צילום: דוברות המשטרה

כחלק מההתפרעויות האלימות של ערבים בתקופה האחרונה ובפרט בזמן מבצע 'שומר החומות', בשבוע שעבר יהודי שעצר לתדלק את רכבו בתחנת הדלק בגבעה הצרפתית בירושלים הותקף באלימות על ידי צעיר ערבי. תיעוד התקיפה עלה לרשתות החברתיות והופץ בקרב הרשתות החברתיות בחברה הערבית.

המשטרה עצרה אמש (א') שני חשודים במעורבות בתקיפה שאירעה בתחנת דלק מנטה בגבעה הצרפתית בירושלים, היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז ירושלים פתחה בחקירה מואצת, עם קבלת המידע על אירוע התקיפה, במהלכו הותקף נהג רכב שתדלק במקום על יד חשוד אחד בעוד האחר מתעד את התקיפה.

שני החשודים שנעצרו הם תושבי עיסאוויה. החשודים  נעצרו בגין מעורבות בתקיפה, אשר תועדה והופצה ברשתות החברתיות. מעצרם של החשודים הוארך היום בבית המשפט השלום בירושלים עד ליום 27.5.21. מדוברות המשטרה נמסר כי: "המשטרה תמשיך בהפעלת כל היחידות והאמצעים העומדים לרשותה, על מנת לזהות ולעצור את כלל המעורבים לשם הבאתם לדין."

דודו של הצעיר שהותקף סיפר לכיפה כי שבערב שבועות אחיין שלו עצר לתדלק את הרכב ובזמן שתדלק הותקף בחוזקה. עוד לפני שהספיק להגיב התוקף ברח מהאזור ומנהל התחנה וכוחות מג"ב שהגיעו למקום שוחחו עם היהודי שהותקף ונתנו את עזרתם. המקרה מצטרף לעוד עשרות מקרים שאיש לא שומע עליהם."

המעצר מצטרף לשורה של מעצרים שמבצעת משטרת ישראל נגד הפורעים כחלק ממבצע "חוק וסדר", עד כה הפרקליטות הגישה כ-230 כתבי אישום נגד מתפרעים.