ביידן: "זאת טרגדיה, אנחנו מוודאים שלישראל יש את כל מה שהיא צריכה"

נשיא ארצות הברית יצא בהצהרת תמיכה מלאה בישראל והזהיר את המדינות השכנות לבל יכנסו למערכה: "לישראל יש את הזכות להגן על עצמה, נוודא שיש לה את הכלים לכך". ביידן הודיע כי ימשיך לשמור על קשר על נתניהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/23 21:52 כב בתשרי התשפד

ביידן: "זאת טרגדיה, אנחנו מוודאים שלישראל יש את כל מה שהיא צריכה"
ג'ו ביידן, מגיב לרפורמה המשפטית, צילום: Ron Adar / Shutterstock.com

לאחר ששוחח מוקדם יותר עם ראש הממשלה נתניהו, התייצב נשיא ארצות הברית מול המצלמות והתייצב באופן חד משמעי לצידה של ישראל ואמר כי ארצות הברית תדאג שלישראל יש את כל מה שהיא צריכה על מנת לנצח במערכה.

"ארה"ב עומדת לצד ישראל. לא נפקיר את גבה. נאפשר להם להגן על עצמם" אמר והוסיף: "אלפי רקטות נורו על ערים ישראליות. חמאס לא הרג רק חיילים אלא אזרחים ברחובות, בבתים, שנרצחו ומשפחות שלמות נלקחו בשבי באחד מהימים הקדושים בלוח השנה היהודי. שוחחתי עם ראש הממשלה ואמרתי כי ארה"ב עומדת לצד ישראל. לישראל יש את הזכות להגן על עצמה".

אשאר בקשר הדוק עם ראש הממשלה

"הממשל שלי תומך בישראל וזה בלתי ניתן לערעור. העולם צופה. שוחחתי עם חברי קונגרס ומלך ירדן. אנחנו מוודאים שיש לישראל את כל מה שהיא צריכה. שובר לב לראות את המשפחות שנקרעו. כאשר אתה מאבד את היקירים לך, אתה מאבד פיסה מנשמתך. אשאר בקשר הדוק עם ראש הממשלה. ארה"ב עומדת לצד מדינת ישראל. היינו המדינה הראשונה שהכירו במדינת ישראל לפני 75 שנה".