פחד מוות: זוג ותינוקת נסעו סמוך לחווארה - רכבם נורה על ידי מחבלים

מחבלים ירו לעבר רכב ישראלי ובו שני מבוגרים ותינוקת שנסע סמוך לחווארה, איש לא נפגע בגוף | כוחות צה"ל מבצעים חסימות ופתחו במרדף אחר המחבל | צפו בתיעוד האירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/23 18:29 כ בתשרי התשפד | עודכן בתאריך 05/10/23 18:55

פחד מוות: זוג ותינוקת נסעו סמוך לחווארה - רכבם נורה על ידי מחבלים
חווארה,, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

מחבלים ירו לעבר רכב עם 3 נוסעים, גבר ואישה בהיריון כבני 25, יחד עם תינוקת כבת שנה וחצי, בכביש 60 סמוך לחווארה שהמשיך בנסיעה לחבירה עם צוותי צה"ל ומד"א בצומת תפוח. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נפגעת חרדה. ללא נפגעי גוף. מצה"ל נמסר: "מחבל ירה לפני זמן קצר, לעבר רכב סמוך לצומת עינבוס שבחווארה. כוחות צה"ל איתרו פגיעות ירי ברכב המחבל".

ח"כ צבי סוכות הגיב בטוויטר

ראש מועצת שומרון זעם: "ממשלת הימין נכשלת פעם אחר פעם"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תקף בעקבות האירוע: "ממשלת הימין נכשלת פעם אחר פעם בהבאת הבטחון במרכז מדינת ישראל לאזרחיה, לא נקבל מצב שפעם אחר פעם מטווחים ומנסים לרצוח יהודים בכביש מרכזי במדינת ישראל".

עוד אמר: "אני דורש ממשלת ישראל להחזיר את המחסומים באופן מיידי בכל איזור לב השומרון, אני דורש מממשלת ישראל להתעשת ולהורות לצה"ל לצאת למבצע כמו מבצע 'בית וגן' אבל מקיף עמוק ומשמעותי יותר בכל איזור צפון השומרון בין שכם לג'נין ולהפסיק את גל הטרור גם בשומרון וגם הגל שיוצא מכאן בשומרון לכל מרכז מדינת ישראל".

"אנחנו לא נשתוק ולא נוותר לממשלה רק משום שבחרנו בה", המשיך ואמר, והדגיש: "אנחנו מצפים מהממשלה לתוצאות. מצפים לתוצאה של החזרת הכבוד הלאומי ומצפים מהממשלה לביטחון".