סוכל פיגוע בירושלים: מחבלת ניסתה לדקור שוטרים - ונעצרה

נסיון פיגוע בעיר העתיקה בירושלים: מחבלת ניסתה לתקוף שוטרים באמצעות סכין. שוטרי מחוז ירושלים שפעלו במקום השתלטו על החשודה ועצרו אותה, אין נפגעים | המחבלת: בת 44 תושבת איזור ג'נין

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 21:32 יח באלול התשפג

סוכל פיגוע בירושלים: מחבלת ניסתה לדקור שוטרים - ונעצרה
שוטרי מג"ב, ארכיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מחבלת פלשתינית ניסתה לבצע הערב (ב') פיגוע דקירה בירושלים. במהלך האירוע שאירע בעיר העתיקה, תקפה המחבלת את הלוחמים בסכין וניסתה לדקור אותם. השוטרים במקום הצליחו לנטרל את המחבלת ולעצור אותה. בהודעת המשטרה נכתב: "לפני זמן קצר חשודה ניסתה לדקור שוטר בעיר העתיקה בירושלים. שוטרי מחוז ירושלים שפעלו במקום השתלטו על החשודה ועצרו אותה. בשלב זה לא ידוע על נפגעים".

המחבלת: בת 44 תושבת איזור ג'נין

מעט אחרי השעה 21:05, הגיעה מחבלת בת 44, פלשתינית תושבת אזור ג'נין וניסתה לדקור שוטר של מרחב דוד שהוצב בסמוך לשער חוטה בעיר העתיקה בירושלים. המחבלת שפניה היו מכוסות בחיג'אב שלפה סכין וניסתה לדקור את השוטר. השוטר שלא נפגע מהדקירה בעקבות אפוד המיגון שעטה לגופו, הגיב מיד, הדף את המחבלת לרצפה בגופו וניטרל אותה בכוח.

ניצב דורון תורג

ניצב דורון תורג'מן צילום: דובורת המשטרה

בזירה נתפסה סכין

כוח משטרה ומג"ב שהיה בסמוך השתלט עליה יחד עם השוטר, ועצר את המחבלת שנלקחה לחקירה במחוז ירושלים. בזירה נתפסה סכין עמה בוצע ניסיון הפיגוע ולא היו נפגעים בעקבותיו. כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים בפיקוד ממ"ז ירושלים הוזעקו לזירה. ממ"ז ירושלים ניצב דורון תורג'מן מבצע הערכת מצב בזירה.