מאות מלווים את סמל יוסי כהן וסמ"ר יובל מור יוסף בדרכם האחרונה

החיילים שנרצחו בפיגוע בגבעת אסף מובאים למנוחות. אביו החורג של יוסי כהן: " הייתי האור בבית". פקד חטיבת כפיר, ספד למור יוסף: "עזרה לזולת הייתה נר לרגליך". סכנה נשקפת לחייו של החייל הנוסף שנפצע בפיגוע

חדשות כיפה מירב כהן 14/12/18 10:46 ו בטבת התשעט

מאות מלווים את סמל יוסי כהן וסמ"ר יובל מור יוסף בדרכם האחרונה
צילום: דובר צה"ל

סמל יוסי כהן (19) מבית שמש שנרצח בפיגוע בגבעת אסף אתמול מובא למנוחות. הוא ייטמן בחלקת ברסלב הר הזיתים בירושלים.  בלוויה משתתפים סגן שר הביטחון אלי בן דהן (הבית היהודי), ח"כ אורן חזן, ח"כ מוטי יוגב וראש עיריית ירושלים הנכנס משה ליאון.

"יוסף, ילד מתוק, ילד צדיק, לא האמנתי לרגע שנגיע לרגע הזה. כולנו מאמינים שה' נתן וה' לקח, לא ידענו, לא האמנו, לא חשבנו", כך ספד ליוסי אביו החורג, "כולך אהבה כולך, כולך נתינה, כולך נשמה". 

בהמשך דבריו התייחס האב החורג לאביו הביולוגי המנוח של יוסף, הרב איתן כהן ז"ל: "אתה שמח עם הבן היקר שלך עכשיו? רוקד איתו למעלה?", והוסיף, "יוסף, תעלה למעלה ותנחם משם את אמא שלך היקרה, את האחים היתומים שלך"

החייל הנוסף שנרצח בפיגוע,סמ"ר יובל מור יוסף (20), מובא גם הוא למנוחות בשעה האחרונה בבית העלמין הצבאי באשקלון.

אל"מ ציון רצון, מפקד חטיבת כפיר, ספד לו: "בנערותך היית שחקן כדורסל מצטיין וויתרת על חלומך כדי לשרת שירות משמעותי כלוחם. חבריך סיפרו על אדם מיוחד, שעזרה לזולת הייתה נר לרגליו. היית צנוע ושקט, בעל לב טוב ורחב, אהוב על כל חבריך

https://twitter.com/news10/status/1073510638444523520. 

חייל נוסף שנפצע בפיגוע עדיין נלחם על חייו. 

מחקירת האירוע עולה כי מחבלים פתחו אתמול (חמישי) באש לכיוונם של מספר אנשים סמוך ליישוב גבעת אסף שבמועצה האזורית מטה בנימין, ורצחו שני חיילים פצעו חייל נוסף ועוד תושבת באורח אנוש.