ליברמן: "חמאס ספג מכה קשה, לא נכיל עפיפונים ורקטות"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס שר הביטחון להסלמה בדרום, והבהיר: "בחמאס יצטרכו לשלם מחיר כבד". כץ: "אין אפשרות להמשיך במצב הקיים. בנט: "הפסקת אש בלי הפסקת טרור האש זו לא הרתעה - זו כניעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/18 11:13 ג באב התשעח

ליברמן: "חמאס ספג מכה קשה, לא נכיל עפיפונים ורקטות"
אביגדור ליברמן, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

"אין שום כוונה להכיל לא רקטות, לא עפיפונים, לא כטב"מים ולא שום דבר אחר. אני מקווה שבחמאס יסיקו מסקנות, ואם לא יסיקו מסקנות - הם יצטרכו לשלם מחיר כבד", כך אמר הבוקר (א') שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בפתח ישיבת הממשלה בתגובה להסלמה בדרום.  

"חמאס ספג מכה קשה. הושמדו מנהרות התקפיות, הושמדו אתרי ייצור ואחסון של החימושים. 90 אחוז מהרקטות נפלו בשטח פתוח או שמערכות כיפת ברזל הצליחו ליירט אותן", הוסיף ליברמן.

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, אמר כי "שר הביטחון חייב להביא לקבינט הצעה לקביעת מדיניות ברורה מול עזה - מיטוט החמאס וחיסול הטרור, או 'אי-פרדות' מכל אחריות אזרחית, ויצירת קו גבול עם הרתעה מלאה. אין אפשרות להמשיך במצב הקיים. זה לא הוגן כלפי תושבי עוטף עזה, ופוגע בביטחון המדינה".

שר החינוך, נפתלי בנט, הוסיף כי "הפסקת אש בלי הפסקת טרור האש זו לא הרתעה - זו כניעה. אני ושרת המשפטים איילת שקד נתנגד בקבינט לכל הפסקת אש המאפשרת לחמאס להתחמש מחדש ולהמשיך לשגר בלוני אש לעבר תושבי הדרום. הגיע הזמן לפעול".