לוסי אהריש גם תקבל? הצמיד החדש של העמותה שנלחמת בהתבוללות

'יד לאחים' יצאו במיזם חדש שנועד להגביר את המודעות בקרב צעירות יהודיות בנושא התבוללות, זאת על רקע הטענות כי חלה עליה במספר הפניות של "בנות צעירות שנמצאות בקשרים עם בני מיעוטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/18 13:34 ט בחשון התשעט

לוסי אהריש גם תקבל? הצמיד החדש של העמותה שנלחמת בהתבוללות
הצמיד החדש נגד התבוללות, צילום: יח"צ יד לאחים

אורן חזן לא לבד: עמותת 'יד לאחים', העוסק במלחמה בהתבוללות, השיק לאחרונה קמפיין חדש בנושא ובחר בדרך מעט יותר אלגנטית מאשר זו של חבר הכנסת מהליכוד.

בעמותה ציינו כי חלה עליה במספר הפניות והמקרים של "בנות צעירות שנמצאות בקשרים עם בני מיעוטים מתוך חוסר מודעות ואבחנה".

במסגרת המיזם החדש, יצאו עובדות סוציאליות מטעם הארגון להרצות בפני תלמידות בתי ספר, אולפנות, תיכונים ומסגרות נוספות. במהלך ההרצאות הן חושפות את הבנות והנערות לתופעת ההתבוללות בארץ ולסכנותיה וכן לפעילות העמותה. בסיום ההרצאות מוענקות למשתתפות צמידים עם הכיתוב: "גם אני שומרת על שרשרת הדורות".

אורן חזן

גם הוא נגד התבוללות. אורן חזןצילום: הדס פרוש/פלאש 90

מעמותת 'יד לאחים' נמסרכי  "המטרה של הקמפיין המשלב את ההרצאות ואת חלוקת הצמידים היא להעלות את תופעת ההתבוללות למודעות ולשיח בקרב בנות נוער וצעירות ולתת לבנות הנוער כלים מעשיים לזיהוי קשרים בעייתיים. כל נערה ותלמידה יוצאת מהשיחה מחוזקת במטען של ידע וכלים ועם צמיד צבעוני המקטלג אותה כעוד שגרירה של העמותה להעברת המסר הלאה".  

בתחילת השבוע פורסם דבר חתונתם של העיתונאים הערביה ישראלית לוסי אהריש עם בן זוגה השחקן צחי הלוי. נושא הזוגיות ביניהם שנחשף גרר תגובות שונות מצד יו"ר ארגון 'להבה' בנצי גופשטיין וכן ח"כ אורן חזן שאמר בין היתר כי הוא "לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו"