"לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו"

בתגובה לחתונתם של העיתונאית הערביה ישראלית עם השחקן צחי לוי אמר ח"כ חזן כי הוא "מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי". גופשטיין: ""מצפה מצחי שישמור על הכבוד של עם ישראל ולא יתבולל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 10/10/18 21:37 א בחשון התשעט

"לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו"
אורן חזן, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

לאחר ארבע שנים של זוגיות סודית, העיתונאית לוסי אהריש והשחקן צחי לוי יתחתנו הערב (רביעי) בחתונה אזרחית מצומצמת, ולח"כ אורן חזן היה מה לומר על כך.

"לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודית, להפך היא מוזמנת להתגייר" אמר חבר הליכוד.

לדבריו, הוא "כן מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי - אחי צא מהסרט. לוסי זה לא אישי, אבל דעי, צחי אחי ועם ישראל עמי, די להתבוללות!".

מתחתנת וסופגת אש מיו"ר להבה. אהריש

מתחתנת וסופגת אש מיו"ר להבה. אהרישצילום: פלאש 90. הדס פרוש

"אני מבין את לוסי אהריש שלא מוכנה להתחתן עם ערבי", אמר יו"ר להבה בנצי גופשטיין ומי שלקח על עצמו את המאבק בהתבוללות ובנישואי תערובת בין יהודים לערבים.

לצד זה הוסיף כי הוא "מצפה מצחי, שהוא בא ממשפחה טובה ממשפחה של לויים שמסרו נפש במלחמה בהתבוללות, שישמור על הכבוד של עם ישראל ולא יתבולל. צחי, לא מאוחר מידי, חזור בתשובה ושוב לעם ישראל".

מוקדם יותר הערב, נחשף באתר 'מאקו' כי לאחר זוגיות ארוכה וסודית, החליטו העיתונאית הערביה ישראלית והשחקן היהודי להינשא בחתונה אזרחית קטנה.

בנצי גופשטיין

בנצי גופשטייןצילום: יונתן זינדל/פלאש 90