לוח השידורים החדש בערוץ 20: "הפטריוטים" יורדים מהאוויר

במסגרת רענון לוח השידורים, אראל סג"ל ושמעון ריקלין יגישו תוכנית יומית חדשה בשעה 19:00, בועז גולן יגיש רצועת פריים-טיים מורחבת ואמיר איבגי יעבור לשדר בשעות הערב

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/18 14:01 כח בסיון התשעח

לוח השידורים החדש בערוץ 20: "הפטריוטים" יורדים מהאוויר
עוברים לשעה 19:00. אראל סג"ל ושמעון ריקלין, צילום: ערוץ 20

במהלך חודש יולי ישיק ערוץ 20 שתי תוכניות חדשות. הראשונה, תוכנית אקטואליה יומית בהגשת אראל סג"ל ושמעון ריקלין. התוכנית "ריקלין וסג"ל" תשודר בימים ראשון עד חמישי, בשעה 19:00, ויתארחו בה אישים ופרשנים בנושאי היום הבוערים. לצד האירועים האקטואליים יעמיקו צמד העיתונאים במגוון רחב של נושאים. בין היתר, ירחיבו באירועי תרבות, חברה, היסטוריה, סביבה ועוד.

התוכנית השנייה שתעלה כחלק מלוח השידורים החדש של הערוץ היא תוכנית פריים-טיים בהגשת בועז גולן. התוכנית בת השעתיים תשודר מידי ערב מיד בתום מהדורת החדשות של ערוץ 20 (בשעה 21:00) ותשלב פאנל פרשנים, דיווחים ממוקדים שונים בארץ וראיונות עם אישים בכירים באולפן.

התוכנית תשודר בשידור חי ולצופים בבית תהיה אפשרות להעביר תגובות ולשאול את האורחים שאלות באמצעות הרשתות החברתיות. מיד לאחר התוכנית של בועז גולן תשודר מהדורת חדשות לילית בהגשת ליטל שמש.

התוכנית "היום הזה" בהגשת אמיר איבגי תוקדם לשעות הערב: כחלק מהשינויים בלוח השידורים החדש, תשודר התוכנית מידי ערב בשעה 18:00. התוכנית תשמור על הפורמט המקורי.

אראל סג"ל מסר: "אני מתרגש ומצפה לתוכנית החדשה אבל עם דוק של עצב. 'הפטריוטים' הייתה חלק ממני כמעט ארבע שנים. לילה לילה יצרנו תכנית שהביאה את מגוון הדעות בשוק הרעיונות הישראלי. חברי הצוות כולם חברים טובים, כולם מלאי תובנות חכמות ומקוריות. אני אתגעגע אבל מסתכל קדימה".

שמעון ריקלין אמר מצדו: "מרגש אותי לעשות תוכנית יחד עם חבר טוב שלי. בתוכנית נוכל לגעת בצורה מעמיקה בנושאים שעל סדר היום ואף לתת במה לנושאים שמעניינים אותנו, כאלה שלעתים נדחקים הצידה. למה שאחרים קוראים ׳מורכבות׳ אנחנו נקרא ׳פשטות׳ וננסה להראות את הדברים כמו שהם״.

בועז גולן מסר: ״שמח על האמון שקיבלתי מערוץ 20 ועל ההחלטה להעניק לי את האפשרות להגיש תכנית גדולה, כדי להמשיך ולהביא את הקול המיוחד והחשוב של ערוץ 20 לעם ישראל כולו. התכנית תכלול נושאים החשובים לכולנו, תשלב במהלכה את התייחסות הצופים ותביא את קולו של העם. במקביל, אמשיך לסייע למערך החדשות של ערוץ 20, הכולל עורכים וכתבים מצוינים״.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן