לבנט הוא גם התקשר? נתניהו בירך את סמוטריץ

ראש הממשלה התקשר ליו"ר האיחוד הלאומי החדש, בירך אותו ואמר כי הוא מצפה להמשך העבודה המשותפת ביניהם בממשלה הבאה. מוקדם יותר ציין סמוטריץ כי הוא מעוניין לעמוד בראש מפלגת הציונות הדתית

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 15/01/19 16:27 ט בשבט התשעט

לבנט הוא גם התקשר? נתניהו בירך את סמוטריץ
חזון סמי רפורמי? סמוטריץ ובנט, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו"ר האיחוד הלאומי הטרי, ח"כ בצלאל סמוטריץ, קיבל היום (שלישי) שיחת טלפון שספק אם נפתלי בנט קיבל, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר כדי לברכו על היבחרו לראשות האיחוד הלאומי.

נתניהו איחל לסמוטריץ הצלחה והביע בשיחה תקווה כי גוש הימין ישמור על כוחו גם לאחר הבחירות הקרובות. בנוסף הוא ציין כי הוא מצפה להמשך העבודה המשותפת ביניהם בשנים הבאות.

נתניהו

נתניהוצילום: פלאש 90. Ohad Zweigenberg

מוקדם יותר התראיין היו"ר הנבחר לגלי צה"ל והתייחס ליחסיו עם השר אורי אריאל שהפסיד לו. "אורי לא התקשר ולא איחל לי הצלחה", אמר והוסיף כי הוא "מבין אותו, זה קשה לו מאוד. מקווה שיסלח לי ויבין אותי". על שאיפתו לעתיד אמר כי הוא מצפה לעמוד בראשות המפלגה המאוחדת של הבית היהודי והאיחוד הלאומי.

בראיון ל'כיפה', מיד לאחר שנבחר, הוא אמר כי "יש לנו עכשיו עכשיו עבודה גדולה מאוד לאחד את כל הציונות הדתית, להציב רשימה אטרקטיבית, טובה, חזקה, שתחזיר את כולם הביתה. אני מאמין שזה ריאלי, שזה אפשרי, הציבור יחזור הביתה כיוון שהוא מבין את החשיבות של הבית הזה. נצליח בבחירות, ונמשיך להיות אחד השחקנים הכי דומיננטיים במגרש הפוליטי. הציונות הדתית היתה כזו לפני בנט, היתה כזו עם בנט ותהיה כזו גם אחרי בנט".