לא רק גברים: רחל עזריה תתמודד על ראשות עיריית ירושלים

חברת כולנו תנסה לאתגר את המועמדים המובילים ולהיות לאישה הראשונה שמשמשת כראשת הבירה, "הרצון הציבורי לראות יותר נשים והרצון העמוק שלי לפעול לטובת ירושלים, הביאו אותי להחלטה לחזור הביתה". עד לבחירות היא תמשיך לכהן בכנסת

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/06/18 07:21 יא בתמוז התשעח

לא רק גברים: רחל עזריה תתמודד על ראשות עיריית ירושלים
רחל עזריה, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

השר זאב אלקין ובכירי עיריית ירושלים, משה ליאון ועופר ברקוביץ', ייאלצו לחלוק את המאבק על ראשות עיר הבירה של ישראל עם מתמודדת חדשה - ח"כ רחל עזריה מכולנו שהודיעה הבוקר (ראשון) על הצטרפותה למירוץ.

"נכנסתי לפוליטיקה בשביל ירושלים, כשמצבה של ירושלים היה לא פשוט וההגירה השלילית הייתה בשיאה נקראתי לדגל, ונעניתי, אמרה הבוקר עזריה שתנסה להיות ראשת העיר הראשונה של ירושלים לאחר שעד כה כיהנו בתפקיד גברים בלבד.

אלקין וברקוביץ

אלקין וברקוביץ'צילום: פלאש 90, מרים אלסטר ושרון גבאי

חברת הכנסת, שמשמשת בבית הנבחרים פחות מקדנציה אחת התייחסה למועמדותה כאישה וציינה כי "הרצון הציבורי הגובר והכנה לראות יותר נשים מתמודדות ומשתלבות בהנהגה הארצית והמקומית, יחד עם הקריאה והתמיכה של תושבים רבים מכל המגזרים, והרצון העמוק שלי לפעול לטובת ירושלים, הביאו אותי להחלטה לחזור הביתה, למקום בו הלב שלי נמצא, ולהציג את מועמדותי לראשות העיר ירושלים".

לדבריה, "כשמשה כחלון, שר האוצר, קרא לי להצטרף למפלגת 'כולנו', שמחתי על הזכות, האמון וההזדמנות לפעול למען תושבי ישראל כחברת כנסת וכיו"ר ועדת הרפורמות, ועל זכות זו אני מודה למשה מכל הלב".

עזריה, שההודעה על מועמדותה התפרסמה לראשונה ב'ידיעות אחרונות', אינה מתכוונת להתפטר מתפקידה בכנסת והיא תנהל את המירוץ לראשות העיר במקביל, "כעת עם יותר ניסיון ותפקידים ציבוריים אני חוזרת לפעול למען ירושלים - מתוך ירושלים. אני מתחייבת להמשיך ולפעול באותה נחישות, רגישות ושליחות גם בעתיד".