"לא קידמת את החברה בשום עניין": בכיר בשומרון במתקפה על יוסי דגן

מנכ"ל החברה לפיתוח השומרון, שיבי ניומן, הודיע לראש המועצה על פרישתו וטען במכתב ההתפטרות שהגיע לידי 'כיפה' כי לא קיבל ממנו כל תמיכה, "נשארתי 'חשוף בצריח'. האינטרסים שלך כראש מועצה נגדו לאינטרסים של החברה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 02/09/18 13:18 כב באלול התשעח

"לא קידמת את החברה בשום עניין": בכיר בשומרון במתקפה על יוסי דגן
לא תמך בחברה לפיתוח השומרון? יוסי דגן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

מנכ"ל החברה המרכזית לפיתוח השומרון, שימי ניומן, הגיש בסוף השבוע את התפטרותו ובמכתב ששלח לראש המועצה האזורית, יוסי דגן, תקף אותו בחריפות וטען כי פעל בניגוד לאינטרסים של החברה.

בראשית המכתב, שהגיע לידי 'כיפה', כתב ניומן כי פעל לקידום החברה, שלפני שנכנס לתפקידו שמה נקשר לפרשת השוחד של ישראל ביתנו, "במחיר אישי כבד מאוד הן מבחינה בריאותית והן מבחינת הפגיעה המשפחתית".

מכתב ההתפטרות שבו תקף נוימן את דגן

מכתב ההתפטרות שבו תקף נוימן את דגןצילום: צילום מסך

בהמשך הוא האשים את דגן כי לא תמך בו, "בכל התקופה לא קיבלתי גיבוי מהמועצה ואתה באופן אישי כמעט ולא קידמת את החברה בשום עניין. יכולת לבצע הרבה פעולות לקדם את החברה אך לא מצאתי אוזן קשבת לעניין ופעמים רבות נשארתי 'חשוף בצריח'".

לטענתו, מצב זה נוצר "כי האינטרסים שלך כראש מועצה נגדו לאינטרסים של החברה". לסיום ציין מנכ"ל החברה הפורש כי "בשורה התחתונה אין כל אמון שלך בתפקידי ולאור זאת אני מגיש את התפטרותי".

ניומן עצמו אישר כי הוא מתכוון להתפטר, אך סירב לחשוף לאילו מקרים התכוון כשציין שדגן לא קידם את החברה. מלשכתו של יוסי דגן טרם נמסרה תגובה.