לא הצליח להתאפק: זוהי תגובתו של ח"כ שמולי על הלילה הקשה בעזה

חבר המחנה הציוני לעג למאמצי ההסדרה של ממשלת נתניהו והאשים את ההסלמה בדרום בכסף הקטארי. נשיא המדינה וחבריו לאופוזיציה הגיבו בצורה קצת יותר ממלכתית

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/11/18 07:17 ד בכסלו התשעט

לא הצליח להתאפק: זוהי תגובתו של ח"כ שמולי על הלילה הקשה בעזה
לאא הצליח להתאפק. שמולי, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

לילה לא קל עבר ברצועת עזה, לאחר שקצין צה"ל נהרג וקצין נוסף נפצע בפעילות מבצעית של כוח מיוחד בדרום הרצועה. בהמשך שוגרו לישראל מספר רקטות, אך לח"כ איציק שמולי לא התאפק ובחר להאשים מיד את ראש הממשלה

"15 מיליון דולר עבור שקט ליום אחד", צייץ חבר המחנה הציוני בטוויטר והוסיף, "הצלחה מסחררת של נתניהו". בתגובה תקפו אותו חלק מהגולשים שטענו כי תגובתו צינית ולא מכבדת את הקצינים שנפגעו.

הציוץ שהכעיס את הגולשים

הציוץ שהכעיס את הגולשיםצילום: צילום מסך מטוויטר

 נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, התייחס גם הוא לתקרית הלילה בעזה, בה חוסלו בכיר בחמאס ושישה מחבלים נוספים, ואמר: "אני המום וכואב את אובדנו של קצין צה"ל שנהרג הלילה ומתפלל יחד עם כל אזרחי ישראל לרפואת הלוחם שנפצע. חיבוק אמיץ ללוחמינו כולם העומדים על משמר הארץ גם בשעה זו ומבטיחים את שלומנו".

יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, ציין: ‏"לילה קשה לצה"ל ולתושבי עוטף עזה. מחזק את לוחמי צה"ל ומפקדיו, שהוכיחו אתמול תעוזה ונחישות והזכירו לחמאס ולכל האויבים שלנו שאין מקום שבו לא נגיע אליהם. משתתף בצערה הכבד של משפחת הקצין ההרוג ושולח איחולי החלמה לקצין שנפצע".

מתנגד אך מברך. ח"כ יאיר לפיד

היה ממלכתי יותר משמולי. ח"כ יאיר לפידצילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ראש האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני, הוסיפה: "כואבים עם משפחת קצין צה"ל שנהרג הלילה בפעולת כוחותינו ברצועה ומאחלים החלמה מהירה לקצין הפצוע. אנחנו גאים באומץ הלב של חיילנו שערוכים בכל שעה לכל משימה. ולתושבי העוטף - לא נותר אלא להצדיע לכם. כעת יש לפעול בשיקול דעת ובאחריות".

שר המדע והחלל, אופיר אקוניס, טען כי יש לחזור למדיניות החיסולים הממוקדים, "תנחומים מעומק הלב למשפחת חייל צה"ל שנהרג הלילה ובריאות טובה לפצועים. חמאס הוא ארגון טרור אכזרי שמטרתו היא השמדת מדינת ישראל. צריך לפגוע בו, ובתוך זה באמצעות סיכולים ממוקדים נגד ראשי הנחש".