כשאורן חזן יורה בג'מאל זחאלקה

חבר הכנסת ויו"ר מפלגת צומת פרסם סרטון בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא יורה בח"כ ג'מאל זחקאלה ואומר: "אם אתה רוצה למות, תמות. אל תאיים". זחאלקה מגיש תלונה למשטרה ואומר: "נוסף על היותו גזען, חזן מוכיח שוב כמה נמוך הוא יכול לרדת על מנת לזכות במעט קולות על חשבון שנאת ערבים"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 19/03/19 13:31 יב באדר ב'

כשאורן חזן יורה בג'מאל זחאלקה
מתוך הסרטון | "אם אתה רוצה למות, תמות. אל תאיים", צילום: צילום מסך

ח"כ אורן חזן, יו"ר מפלגת צומת פרסם היום (ג') סרטון בחשבון הפייסבוק שלו בו הוא יורה בח"כ ג'מאל זחקאלה מהרשימה המשותפת. חזן: "אם אתה רוצה למות תמות, אל תדבר". זחאלקה: חזן מוכיח כמה נמוך אפשר לרדת".

הסרטון של חזן מבוסס על סצנה מפורסמת מהמערבון הידוע, 'הטוב, הרע והמכוער'. בסרטון, חזן מככב בדמות הרשע, כאשר דמות נוספת, שפרצופו של ח"כ ג'מאל זחאלקה מולבשת עליה מתחילה לקיים דיאלוג עם חזן. "גזלתם לנו את הקרקע", אומר זחאלקה. "לא גזלנו כלום", עונה חזן. בסוף הסרטון דמותו של אורן חזן יורה בדמותו של זחאלקה כשבסיום אומר חזן: "כשאתה רוצה למות, תמות. אל תאיים".

https://www.facebook.com/orenhazanlikud/videos/363006384300323/?v=363006384300323

בעקבות הסרטון, ח״כ ג׳מאל זחאלקה הגיש תלונה על הסתה לרצח נגד ח"כ אורן חזן למשטרה. זחאלקה הגיש גם תלונה לוועדת הבחירות המרכזית לפסול את תשדיר הבחירות של רשימתו של חזן, ״צומת״.

מטעם ח"כ זחאלקה נמסר: ״אורן חזן, נוסף על היותו גזען באופן מחריד, מוכיח שוב כמה נמוך הוא יכול לרדת על מנת לזכות במעט קולות על חשבון שנאת ערבים. לצערנו הרב, גם בחירות 2019 נגועות ברמות אבסורדיות של גזענות והסתה נגד הציבור הערבי ונבחריו, והסרטון המחליא הזה הוא רק דוגמה אחת מני רבות. אנו מגישים היום תלונה למשטרה ולוועדת הבחירות המרכזית, בתקווה שאולי סוף סוף ימצאו לנכון גורמי האכיפה למצות את הדין עם הסתה ברורה וחד משמעית לרצח איש ציבור״.

ח"כ ג

ח"כ ג'מאל זחאלקהצילום: Hadas Parush/Flash90

זחאלקה אף יצא בפניה מקבילה לפייסבוק, בה דרש להוריד את הסרטון בשל התוכן הגזעני, האלים והמסית המופיע בו. הוא אמר: "בסרט הווידיאו של חזן, הוא נראה מגלם את דמותו של המכוער, ואכן זהו התואר המתאים לו. אך לא מדובר בתעמולת בחירות לגיטימית אלא בקריאה לרצח, באווירה ציבורית שקיים בה ליבוי יצרים נגד הציבור הערבי ונציגיו, וזה מסוכן ואפילו מסוכן מאד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן