כמעט חודש לאחר הבחירות: הליכוד ואיחוד מפלגות הימין יחלו במו"מ הקואליציוני

נציגי מפלגתם של פרץ וסמוטריץ' ייפגשו עם אנשי ראש הממשלה וידונו על דרישות המפלגה. על המוקד: תיקי החינוך והמשפטים, וקידום מספר חוקים לרבות פסקת ההתגברות וחוק החסינות

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 01/05/19 16:20 כו בניסן התשעט

כמעט חודש לאחר הבחירות: הליכוד ואיחוד מפלגות הימין יחלו במו"מ הקואליציוני
יפגשו למגעים ראשונים נתניהו וראשי איחוד מפלגות הימין, צילום: פלאש 90, הדס פרוש, תומר ניוברג

לאחר שנציגי הליכוד נועדו עם מרבית הסיעות הפוטנציאליות לכניסה לממשלה, נודע היום (ד') כי נקבעה פגישת משא ומתן גם עם איחוד מפלגות הימין.

צוותי המו"מ של הרב פרץ וסמוטריץ' יפגשו לישיבה ראשונה עם נציגיו של ראש הממשלה נתניהו ביום שישי הקרוב בשעה 09:30 בכפר המכביה.

במפלגה ציינו כי במעמד הפגישה יימסר מסמך הדרישות של המפלגה לידי הליכוד שיכלול את דרישת תיקי החינוך והמשפטים לצד תפקיד סגן שר, ראשות ועדת חוקה חוק ומשפט, קידום פסקת ההתגברות, חוק החסינות ומספר חוקים בנושאי דת ומדינה, ביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון ודרישות נוספות.

אתמול, במעמד השבעת הכנסת ה-21, אמר סמוטריץ' לחדשות כיפה על דרישת תיקי החינוך והמשפטים כי "זו הדרישה הכי טבעית שלנו. יש לנו זכות לתיקים הללו. אם ליברמן נשאר עם הביטחון עם חמישה מנדטים, כחלון נשאר עם האוצר עם ארבעה, ודרעי נשאר עם תיק הפנים, אין סיבה שהציונות הדתית תהיה ילד הכאפות והפראיירים של הממשלה הבאה ולא תישאר עם התיקים שלה".